גם אם עוד לא יצא לכם להתחתן אתם בטח יכולים לדמיין את הלחץ שהאירוע הזה גורם לאורחי הכבוד שלו - הלא הם החתן והכלה. אחרי הכל, בערב אחד הם צריכים להתמודד עם המשפחות של שני הצדדים, עם שאר האורחים, עם ההוצאות האדירות ועם הידיעה שלא יוכלו להיות יותר עם אף אחד אחר. בשל כך, סביר להניח שאף אחד לא יאשים אותם אם הם יבחרו להשתמש בחומרים נרקוטיים כלשהם או באלכוהול, רק כדי שיצליחו לשרוד את האירוע ולצאת ממנו בחיים.

ובכן, אולי חוץ מהכלה הלא סלחנית הזו מכפר קטן בביהאר, הודו, שהחליטה לבטל את החתונה שלה כי בעלה לעתיד הגיע לאירוע שיכור. האישה, רינאקי קומארי, הייתה אמורה להינשא לבכיר ליבה לבאבלו קומאר בשבת שעברה, וכבר החלה לפנטז על חייהם הנפלאים יחד. כמובן שכל זה השתנה ברגע שקומאר הגיע למקום בו נערך האירוע אחרי הרבה מאוד כוסות אלכוהול. 

רינאקי ניסתה להמשיך למרות מצבו של קומאר, אבל נחרדה מהתנהגותו ואמרה שלא תינשא לו. היא נמלטה מהמקום בבושת פנים, והותירה את המשפחות להתמודד עם הגבר השיכור. אביה, טראווהאבן שאה, סיפר ל"הינדוס טיימס" על האירוע המחריד: "החתן היה כל כך שיכור, עד שאיבד מודעות מוחלטת לסביבה שלו והחל להתפרע על הבמה. בגלל זה בתי סרבה להינשא לו". 

החתן הגיע שיכור, הכלה אמרה שלא תינשא לו. אילוסטרציה: אינגאימג
החתן הגיע שיכור, הכלה אמרה שלא תינשא לו. אילוסטרציה: אינגאימג


בני משפחה נוספים סיפרו שקומאר בקושי הצליח לעמוד, ולא היה מסוגל לבצע את טקסי החתונה והיה ברור שהוא שיכור מת. תוך שהם נעזרים באנשי הכפר שהגיעו גם הם לחתונה, בני המשפחה לא נתנו לעזוב את המקום עד שהחזיר להם את כל כספי הנדוניה שקיבל מהם.
 
על פי חוק שקבע ראש הממשלה של ביהאר, שניטיש קומאר, קנייה ומכירה של אלכוהול אסורה לחלוטין. העוברים על החוק צפויים לקבל קנסות כבדים או מאסר בפועל, והחל מ-2015 נעצרו כבר 95,000 תושבים שנהגו שלא כחוק. באופן לא מפתיע, מי שדחפו את החוק היו נשות ביהאר, שמאסו בכך שבעליהם השתכרו ללא הרף. זו הייתה החלטה נבונה שכן מאז הוחל החוק, ראו במדינה ירידה מהותית בכל סוגי הפשיעה ובתאונות הדרכים. לצד זאת,זה כן גרם לעלייה בהוצאות משקי הבית.