אם גם אתם מחפשים אהבה (כמו כל אדם אחר בעולם הזה) יש לנו בשורות טובות ובשורות רעות עבורכם. הבשורות הטובות הן, שהסיכוי שלכם למצוא את מבוקשכם הוא גבוה אם תסמכו על האינסטינקטים שלכם ותשתמשו בשיטה שנראית לכם הכי מתאימה. הבשורות הרעות? אם מישהו מבטיח לכם שימצא לכם פרטנר תמורת כמות גדולה מאוד של כסף, סבירות גבוהה שתישארו רווקים, רק הפעם עם חור גדול מאוד בחשבון הבנק.

תושבת איסטנבול נאלצה ללמוד את הלקח הזה בדרך הקשה ביותר, לאחר שביקור אצל מגדת עתידות הותיר אותה מרוששת. האישה האלמונית הגיעה אל "אשת המקצוע" בבקשה שתעזור לה למצוא בעל, והסבירה לה שהיא מחפשת כבר המון שנים את גבר חלומותיה ללא הצלחה. בעדות שנתנה מאוחר יותר בבית המשפט, האישה סיפרה שמגדת העתידות הסבירה לה שפתחה לה מפה אסטרולוגית, בה ראתה שיש קללה על המזל שלה והוא חסום. 

בטוב ליבה, היא הסכימה לשחרר לה את המזל תמורת 2,000 לירות טורקיות (כ-1,320 ש"ח). האישה עשתה כדבריה, אך כשראתה שעבר כבר הרבה זמן והיא עדיין רווקה, חזרה אליה בשנית. גם הפעם, מגדת העתידות טענה שהמזל שלה עדיין חסום, ודרשה ממנה הפעם 4,000 לירות טורקיות כדי לשחרר אותו.

כשהאישה לא מצאה אהבה גם חצי שנה לאחר מכן, היא החליטה סוף כל סוף לפנות למשטרה. בשבוע שעבר, בית משפט לפלילים באיסטנבול האשים את מגדת העתידות בהונאה, ובהוצאת סכומי כסף גדולים מהאישה תוך ניצול אמונותיה. היא קיבלה עונש מאסר של שלוש שנים, עליו ניסתה לערער ללא הצלחה.