רוב ההורים לא אוהבים לראות תמונות של הילדים שלהם בלבוש מינימלי ובפוזות סקסיות, ונוזפים בהם אם הם יוצאים מהבית בבגדים חושפניים. אבל לא האמא הזו מבריטניה, שלא רק שזה לא מפריע לה, היא אף עוזרת לבת שלה להתפרנס מזה ולמכור תמונות וסרטונים שלה שמיועדים למבוגרים בלבד.

הצעירה עם האמא הכי תומכת בעולם היא בת' ספיביי בת ה-22, לשעבר כוכבת "הישרדות" הבריטית או "זו שאוננה בהישרדות", כפי שהיא מכונה בפי רבים במדינתה.

ספיביי השתתפה בעונה האחרונה של התכנית, שבמהלכה זעזע את הצופים והמשתתפים עם התנהגותה הפרובוקטיבית. מלבד האקט שביצעה בשידור גם דיברה בפתיחות על הקריירה שלה בזמנו כנערת cam girl: "יש לי אתר משלי ואנשים משלמים כדי לראות אותי בעירום, יש שם המון ציצי וצעצועי מין - זו העבודה הכי טובה שהייתי יכולה לייחל לה". היא הוסיפה ש"גברים מזילים עלי ריר אבל אני לסבית".
 the mirror :ספיביי ואמה. צילו מסך
the mirror :ספיביי ואמה. צילו מסך


ואולם, מאז ימיה בתכנית הריאליטי היא כבר הספיקה לעשות שינוי בקריירה, וכיום מתפרנסת מהאתר שלה, אליו היא מעלה תמונות וסרטוני עירום שלה - אותם אמא שלה מצלמת. היא התראיינה לאחרונה לכלי תקשורת בריטי, וחשפה בגאווה את שיתוף הפעולה המושלם הזה, שעוזר לה לגלגל 120,00 ליש"ט (כ-572,460 ש"ח) בשנה.

אז מה בדיוק השתיים עושות יחד? ובכן, האמא מצלמת את ספיביי בלבוש מינימלי או בלי בגדים בתנוחות סקסיות, והתמונות נמכרות למנויים. לפחות כך זה היה בהתחלה. אבל בזכות כמות המעריצים שצברה הצעירה, היא הצליחה במהרה להרוויח מספיק כסף כדי לרכוש צלם מקצועי וגם מישהו שינהל לה את האתר. 
 

 the mirror :מרוויחה הון מתמונות וסרטוני עירום שלה. צילו מסך
the mirror :מרוויחה הון מתמונות וסרטוני עירום שלה. צילו מסך


"כשרק התחלתי היא צילמה אותי כל יום, היא זו שהייתה בהתחלה אחראית לכל התמונות שלי, אפילו לחושפניות ביותר שביניהן", סיפרה ספיביי ל"מירור" הבריטי, "זה היה לפעמים בתחתונים ובלי חזייה וזה הפך יותר ויותר חושפני ככל שהרגשתי יותר בנוח עם זה".
 
למרות שהיא כבר לא זקוקה לה, מידי פעם אמא שלה עדיין עוזרת: "היום בכל פעם שאני צריכה עוד תמונות אמא שמחה לקחת את המצלמה ולצלם אותי. אבל היא כבר לא אחראית על התמונות היותר חושפניות, כי זה יהיה חציית קו אדום".
 
 the mirror : בת' ספיביי. צילו מסך
the mirror : בת' ספיביי. צילו מסך


בזכות הכסף הרב שהיא מרוויחה היא בעצם לא צריכה כמעט לדאוג לכלום, ומאוד שמחה על כך: "יש מישהי שמעלה בשבילי את התמונות ועונה להודעות בשמי. אני לא צריכה לעשות שום דבר באתר, זה די אידיאלי".

את הסרטונים באתר שלה היא מבקשת לפי בקשות של הלקוחות: "הם יכולים לקנות סרטונים שלי בעירום מוחלט. אני משתמשת בצעצועי מין, עושה סטריפטיז, כל מה שהלקוחות רוצים. אני מכינה סרטונים שלי במקלחת, משתמשת בדילדואים ונותנת עליהם חוות דעת".
 
 the mirror : בת' ספיביי. צילו מסך
the mirror : בת' ספיביי. צילו מסך