רוב ההורים מנסים לחנך את הילדים שלהם להיות נדיבים, ולהסביר להם על החשיבות שבתרומה למי שאין לו. אבל בשום תרחיש שהוא, גם לא הגרוע ביותר, הם לא יהיו מסוגלים לדמיין שהילדים שלהם יחליטו לנהוג בנדיבות בכסף שהם חסכו כל חייהם ולחלק אותו לזרים גמורים. זה אומנם נשמע כמו תרחיש בדיוני לחלוטין, אבל זה בדיוק מה שעשה בשבוע שעבר ילד מהסן שבמרכז גרמניה,

הילד בן ה-9 הסתובב בעיירת מגוריו באד וילבל, דפק על דלתות התושבים וחילק למי שפתח את הדלת שטרות של 50 יורו (כ-200 ש"ח). הוא הסביר למי ששאל שהוא מצא את הכסף ליד הבית שלהם, ורצה להיות ילד טוב ולהחזיר להם אותו. למרבה הפלא היו מי שהסכימו לקחת את הכסף, וחלק אף גמלו לו בכך שנתנו לו סכום קטן יותר של כסף.

אך מסע ההתרמה הזה הסתיים כשאחד השכנים החל לחשוד והזעיק את המשטרה. על פי חדשות Frankfurter Rundschau, הילד סרב לספר לשוטרים מאיפה השיג את הכסף, אבל לאחר שדיברו עם הוריו, אלו הבינו לחרדתם שכל חסכונותיהם נעלמו. הם סיפרו לשוטרים ששמרו את הכסף - 2,700 יורו במזומן (כ-11,000 ש"ח) - בתוך מזוודה בבית.

בתיק שנשא איתו הילד היו חסרים כ-260 יורו (כ-1060 ש"ח), כך שההשארה היא שהוא הצליח לחלק כסף לחמישה אנשים לפחות. דובר של המשטרה קרא לתושבים שקיבלו כסף מהילד להחזיר אותו לבעליו המקוריים: "ההורים ישמחו לקבל את החסכונות שלהם חזרה". אך נכון לעכשיו, אף אחד עדיין לא החזיר את השטרות שקיבל.
 

via GIPHY