גם אם זה נראה לרובנו מוזר בהסתכלות מהצד, פטיש לכפות רגליים ונעליים הוא מאוד נפוץ, בעיקר בקרב גברים. אבל איכשהו הגבר הזה מיפן הצליח לעשות לו טוויסט ולהפוך אותו לעוד יותר הזוי ממה שהוא, וזה כנראה אחד הדברים הבודדים שאחרי שתקראו אותו תשאלו את עצמכם: "מה לעזאזל קראתי עכשיו?"  


אותו גבר משונה, הירויוקי קמיו בן ה-53, עלה השבוע לכותרות בארצו לאחר שתשוקתו יוצאת הדופן סיבכה אותו עם החוק. קמיו, כך עולה מהדיווחים, נהג לפרוץ למפעלים בטוקיו במשך תקופה ארוכה, אבל לא בשביל משהו בעל ערך רב כמו כסף או סחורה או משהו כזה. לא ולא, הדברים היחידים שהוא גנב מהמפעלים הם עשרות מגפי עבודה מטונפים מגומי, להם יש לו משיכה יתרה.
 
לצערו הרב, הוא שילם מחיר כבד על תשוקתו הבלתי ניתנת לסיפוק לאחר שעשה טעות אחת קטלנית - פרץ לאותו מפעל פעמיים ברצף. השוטרים, שקיוו לפגוש בו, כבר ארבו לו במקום וחיכו לרגע הנכון להסתער עליו. הוא בדיוק עלה על אופניו כשהם עצרו אותו והחלו לחפש בתיק שלו, שם מצאו את השלל הגנוב.
 


בחקירתו, הגבר הוא הודה במעשיו ואמר: "אני אוהב נעלי עבודה משומשות של גברים". במקרה זה, אגב, הוא גנב את המגפיים ממפעל לעיבוד בשר. הבעיה היחידה? מדובר במגפיים שמיועדות לשני המינים, וסבירות גבוהה היא שבמקום עובדות גם נשים. אז אולי כל הזמן הזה הוא בעצם נהנה ממגפיים משומשים של נשים.

באופן לא מפתיע, המקרה המוזר הטריד גולשים רבים ביפן שמיהרו להגיד מה דעתם בנושא. אחד הגולשים טען בצחוק שקמיו שטחי: "אתה לא אמור להתעניין במי שנועל את המגף?", ואחר תהה: "הוא אוהב את הריח שלהם? מה עוד זה יכול להיות?" גולשת אחת כתבה: "הבן אדם הזה פשוט סוטה", ואחרת התרשמה מהמראה שלו: "הוא נראה טוב יותר ממה שתיארתי לעצמי".