מאז שחר ההיסטוריה אנשים ניסו לתרץ דברים איומים שהם עשו בדרכים שונות ומשונות, בתקווה שזה יעזור להם לחמוק מעונש. אך אחד התירוצים ההזויים ביותר ברשימה הזו שייך כנראה לברברה רוג'רס בת ה-42, שטענה שכת חייזרים גרמה לה לרצוח את בן זוגה סטיבן מיאנו, 32.

השניים היו חברים בכת אינטרנטית בשם "שרי שרינר" - שמאמינה שחייזרים קיימים ושהם זוממים להרוס את כדור הארץ. בעדותה בבית משפט מחוזי בפנסילבניה, רוג'רס סיפרה שיום אחד חברי הכת הפנו להם עורף, וזה הכניס את מיאנו למצוקה. את הלילה האחרון שלהם יחד, ביולי 2017, הם העבירו בשתייה מופרזת בפאב מקומי, ולאחר מכן חזרו הביתה.


לטענתה, מיאנו הציע שהם יצאו ליער מאחורי הבית, שם הוא שלף את האקדח שלו וכיוון אותו לראשו. הוא שם את ידיה על הנשק וביקש ממנה ללחוץ על ההדק ולירות בו. בשיחה שלה למשטרה זמן קצר לאחר מכן אפשר לשמוע אותה אומרת בבהלה: "לחבר שלי היה אקדח. הוא אמר לי להחזיק אותו וללחוץ על ההדק. אלוהים אדירים, הוא מת!".

היא טענה בעדותה שלא ידעה שהאקדח טעון כשלחצה על ההדק, אבל התביעה התעקשה שהיא דווקא כן ידעה, וירתה בו בכוונה להרוג אותו. לפי הדיווחים השונים בכלי התקשורת בארה"ב, רוג'רס דחתה את האפשרות להודות ברצח מדרגה שלישית לפני המשפט, אז הייתה נכנסת לכלא ל-10-15 שנים. בשלב זה, גזר הדין עוד לא נקבע והמשפט נמצא בעיצומו.
 

 

לאור האישומים הקשים שהוטחו נגדה, מנהיגת הכת, העונה לשם המתאים שרי שרינר, העלתה פסוט בו כתבה: "הזהרתי את סטיבן מפניה ואמרתי לו שהיא רוצה להרוג אותו, אבל הוא סרב להקשיב לי. אולי לבסוף הוא הבין זאת, אבל זה כבר היה מאוחר מידי בשבילו". בפוסט נוסף שרינר כתבה: "הם מנסים להאשים אותי במוות שלו? זו לא הייתה הכת שהרגה אותו, רוג'רס אשמה. ניסיתי להגן על סטיבן כי הכרתי את הפרצוף האמיתי שלה".