עונת הנחשים כבר בפתח, ואנחנו מאוד מקווים שאנחנו לא צריכים להזכיר לכם שלצלם סלפי עם נחש ארסי זה רעיון מאוד גרוע. שום סטורי באינסטגרם לא שווה את מה שבטוח יקרה לכם (במילים אחרות, אתם לא תשרדו לראות אותו). כדוגמה לכך תנו לספר לכם על גבר ממכפר קטן בפרובינציית היינאן, סין, שהצטלם עם נחש ארסי, הוכש ומת.
 
הגבר בן ה-47, שידוע רק בשם "פאן", החליט מסיבה לא ברורה לתפוס נחש קוברה במו ידיו, וביקש מהקהל סביבו לשלוף את הסמארטפונים ולצלם. מה שהוא לא ידע הוא, שהם הולכים לתעד את רגעיו האחרונים בחיים. באחד הסרטונים מהאירוע הטרגי, אפשר לראות את "פאן" מחזיק את ראשו של הקוברה בידו, תוך שהוא דורך לו על הזנב כדי שלא יזוז.
 
 

מה שקרה בהמשך צונזר כיוון שהיה קשה לצפייה, אך לפי הדיווחים הנחש לא התלהב מההמולה, סובב את ראשו והכיש את הגבר בידו. בהמשך אפשר לראות את הגבר מתפתל מכאבים על הרצפה ולבסוף מפסיק לזוז לחלוטין. החלק הכי מזעזע בכל הסיפור? במקום לנסות לעזור לו, האנשים סביב המשיכו לצלם, וכמובן דאגו להעלות את התיעוד לרשתות החבריות. 
 
לבסוף מישהו מהנוכחים התקשר לאמבולנס אך זה כבר היה מאוחר מידי, שכן לקח לו 40 דקות להגיע למקום מבית החולים. הפרמדיקים אומנם הביאו איתם נסיוב נגד ארס, אבל כשהגיעו מצאו את הגבר ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה של האירוע.