מה הייתם עושים אם הייתם מתעוררים יום אחד ומגלים שאתם הזוכים היחידים בלוטו בהגרלה של מאות מיליוני דולרים? עבור תושב ויסקונסין, המחשבה ההגיונית הראשונה הייתה כמובן לשמור על אלמוניות, כדי שאף אחד לא ידרוש ממנו לחלוק את הפרס האדיר. הגבר בר המזל הפך השבוע לזוכה יחיד בהגרלת ה"פאוורבול" האמריקאית וגרף את כל הקופה - 768 מיליון דולרים.



את הסכום המפלצתי, יוכל הזוכה לקבל בתשלומים שיתפרסו על גבי עשרות שנים, או לקבל בתשלום חד-פעמי של 447 מיליון דולרים (לפני מיסים). גורמים בכירים בהנהלת "פאוורבול" סיפרו שבדרך כלל הזוכים בוחרים במשיכה חד פעמים של הכסף, מה שמקטין את הפרס משמעותית. אבל, עם פרס כל כך גדול, לא סביר שלזוכה הספציפי הזה יהיה מחסור במזומנים בתקופה הקרובה, גם אם יבחר במשיכה חד פעמית.



 
מעבר לכך שמדובר בסכום כסף אדיר, מדובר בפרס השלישי הגדול ביותר בהיסטוריה של הגרלת הלוטו האמריקאית עבור זוכה בודד. את הפרס השני הגדול ביותר, כ-1.586 מיליארד דולר, "נאלצו" לחלוק שלושה זוכים מקליפורניה, פלורידה וטנסי בינואר 2016. באוקטובר האחרון זכה זוכה בודד ב- 1.5 מיליארד דולר, שזה הפרס הגבוה ביותר שניתן בהיסטוריה האמריקאית לזוכה בודד.

"זה הולך להיות אביב פורח במיוחד עבור הזוכה הראשון שלנו ל-2019", אמר דייויד בארדן, יו"ר קבוצת "פאוורבול" ומנכ"ל הלוטו של ניו מקסיקו, בהצהרה רשמית. "פרס בגודל כזה יכול להגשים המון חלומות, לא רק לזוכה - אלא גם למדינת וויסקונסין ברת המזל".