ססיל אלד בת ה-61 ילדה את הנכדה שלה בנברסקה שבארצות הברית ביום שני האחרון, זאת לאחר שהציעה מיוזמתה להיות אם פונדקאית עבור בנה ובן זוגו. מתיו אלד בן ה-32 ובן זוגו אליוט דוגרטי בן ה-29 החלו לדון באופציית הפונדקאות לפני כשנתיים. מי ששעשעה אותם במיוחד באותה עת הייתה אמו של הראשון, שהציעה שהיא זו שתיקח על עצמה את המשימה. 

אלד, שילדה בפעם האחרונה לפני יותר מ-30 שנה, ועברה את גיל המעבר לפני כעשור, אמרה לבני הזוג שהיא "אוהבת להיות בהיריון", ושהיא תשמח לעשות זאת שוב. 
בפגישה עם ד"ר קרולין דוגרטי, מומחית לפוריות, סיפר בנה על ההצהרה יוצאת הדופן של אמו, אך הופתעה לשמוע כי דוגרטי סברה שמדובר דווקא ברעיון לא רע בכלל. 

המומחית זימנה את ססיל לסדרת בדיקות, והחליטה כי היא מסוגלת להביא תינוק לעולם. "יש לה לחץ דם יותר נמוך מכולנו, והיא בת 61", בישרה הרופאה לזוג ההמום. "אני לא יודעת איך לתאר אותה", הוסיפה הרופאה, "היא יוצאת דופן. יש לי הערכה רבה כלפיה".  
לאחר סדרת טיפולים הורומונליים השתילו הרופאים מספר ביציות שהופרו על ידי הזרע של בנה, וכבר בניסיון הראשון היא הצליחה להיכנס להיריון. לאחר תשעה חודשים לא קלים, היא ילדה את נכדתה באופן טבעי.