כילדים, תמיד אמרו לנו שאנחנו לא צריכים לפחד שמפלצות או מכל דבר אחר יתחבאו לנו תחת למיטה. אבל כשאנחנו מתבגרים, אנחנו מבינים שזה היה שקר גס ושיש דווקא הרבה דברים שיכולים להסתתר שם - רוצחים סדרתיים, פושעים, עכבישים, נמלים ואפילו תנינים. השבוע גבר מהודו נאלץ לגלות זאת בדרך הקשה, לאחר שהציץ תחת המיטה שלו וגילה שם תנין ענקי.

לפי הדיווחים המקומיים, בבובאי פרמר, חוואי מהמדינה ההודית גוג'ראט, התעורר באחת וחצי בלילה מנביחות בלתי פוסקות של הכלבים שלו. מסיבה לא ברורה הוא הרגיש דחף עז לבדוק תחת למיטה שלו, אז הבחין בזוחל הענק שגודלו כ-2.5 מטרים. הוא ברח מיד החוצה בבהלה וביקש עזרה מהשכנים שלו, ואלו התקשרו לאגף היעור המקומי.




כשצוות היערנים הגיע למקום, היה ברור להם מיד מה היו מעשיו של הזוחל הענק תחת המיטה. ניטש צ'אוהן, אחד היערנים שהגיעו למקום, הסביר לכלי תקשורת מקומי כי מדובר בתנינה בהריון, ומאחר וזו עונת הקינון של התנינים, היא חיפשה מקום שקט ונסתר להטיל בו ביצים. מסיבה שידועה רק לה, התנינה החליטה לזחול 500 מטרים הישר אל ביתו של פרמר, וחשבה שזה המקום המושלם לצאצאיה.


צ'אוהן הוסיף שלאור הנסיבות היה צורך לנהוג בזהירות בתנינה ההריונית, מה שהפך את ההליך לארוך ומורכב יותר: "היינו צריכים לחכות כמעט שעה לכלוב שיתאים לה. לבסוף חילצנו אותה ושחררנו אותה לאחר 15-20 דקות". משם, התנינה הועברה לנהר הסמוך, שהוא ביתם של יותר מ-150 תנינים. 






לפי הדיווחים, אומנם מדובר באירוע נדיר, אבל כן כזה שעלול לקרות מידי פעם. ב-2017 למשל, תנינה ממדינת אוריסה הטילה ביצים בבית של גבר מקומי. היא הועברה משם יחד עם הביצים שלה למקום מתאים יותר, ואף אחד מהצדדים לא נפגע.