יש הרבה דברים שמאחדים אנשים, אבל סביר להניח שאין משהו שיכול לעשות זאת טוב כל כך כמו אירוע שמוגדר כ"צדק פואטי", במהלכו אדם מקבל לכאורה את הגורל שמגיע לו. כך בדיוק קרה בסוף השבוע האחרון, עם פרסום החדשות על מותו של צייד מדרום אפריקה, בידי בעלי החיים שניסה לצוד.
בכלי התקשורת ברחבי העולם מדווחים על צייד שנכנס באופן לא חוקי ל"פארק הלאומי קרוגר" (שאינו מיועד לצייד), נרמס בידי פיל ואז נטרף בידי אריות. הצייד, ששמו לא הותר לפרסום, פלש לאזור יחד עם ארבעה ציידים נוספים. אלו נתפסו בעודם בורחים מהפארק באימה, ובחקירתם סיפרו מה עלה בגורל חברם.

לדבריהם, הם בדיוק ארבו לקרנפים שנמצאים בסכנת הכחדה, כשלפתע הגיח מאחוריהם פיל זועם. הצייד לא הספיק לברוח ונמחץ למוות בידי הפיל, מה שנתן להם מספיק זמן כדי להציל את עצמם. נכון לעכשיו, הארבעה צפויים לעמוד לדין על מעשיהם במהלך השבוע הקרוב. מאז נודע על המקרה, עובדים בפארק ניסו לאתר את גופתו של הצייד, ללא הצלחה. לאחר מספר ימים של חיפושים התבררה הסיבה לכך - הוא נאכל בידי עדר אריות.

לבסוף הם הצליחו למצוא את מה שנותר ממנו, שזה לא היה הרבה. "לפי הממצאים שנמצאו בזירת האירוע, להקת אריות טרפו את גופתו, והותירו אחריהם רק גולגולת אנושית וזוג מכנסיים", כך נכתב בדיווח של האתר המקומי Letaba Herald. בעוד המשפחה מתאבלת על מותו, רבים פנו לרשתות החברתיות להביע את שמחתם על המקרה, וטענו שמדובר ב"סוף טוב".