בפעם הבאה שאתם צריכים מוטיבציה כדי להוריד את הזבל, תחשבו על זה כך - תמיד יש סיכוי שבדרך תזכו בלוטו בסכום מעורר קנאה. קחו לדוגמה את מה שקרה לתושב קרוליינה הצפונית, שביצע את המטלה המעיקה וקיבל עבורה את הפרס הכי מדהים - 10 מיליון דולרים. תיאודור דאנקן בן ה-52, מכונאי במקצועו, היה בדרכו חזרה הביתה מהפח השכונתי, כשהחליט לעצור בסופר ולקנות כרטיס לוטו ב-30 דולרים.
זאת, התברר במהרה, הייתה ההחלטה החכמה ביותר שעשה בחייו. כשהוא גירד את הכרטיס, הוא נדהם לגלות בו עוד ועוד אפסים, אבל עדיין לא הבין את גודל הזכייה שלו. "בהתחלה חשבתי לעצמי 'טוב, לפחות זכיתי חזרה בכסף שהוצאתי על הכרטיס", סיפר דאנקן למטה הלוטו של קרוליינה הצפונית, "המשכתי לגרד אותו והבנתי שזכיתי ב-10 מיליון. הסתכלתי על הכרטיס וצעקתי 'זכיתי! זכיתי! זכיתי!".
ומה התכניות שלו עבור הסכום האדיר? מאחר שהוא עבד כמו חמור מגיל 15, דאנקן מתכנן לפרוש מיד לפנסיה ולקנות את בית החלומות שלו. הוא מקווה גם שהעובדה שיפרוש תיתן אפשרות למכונאי אחר למצוא עבודה במקומו: "זו עוד סיבה לכך שאני עוזב. יש עוד אנשים שצריכים עבודה ואני מקווה שהם יתקבלו, כי לי העבודה הייתה ממש טובה. עבדתי עבור חברה נהדרת".
 

בהמשך, דאנקן, סבא ל-12 נכדים, מתכנן לפנק כל אחד ואחת מהם וגם לתרום סכום גדול לצדקה. החלק הפחות נעים בסיפור? מאחר שהוא בחר לקבל את כל הסכום בפעם האחת, ולאחר הורדת מיסים, הוא נותר עם 4.6 מיליון בלבד. אף על פי כן, אין ספק שזה עדיין יותר ממה שרובנו נרוויח במהלך חיינו.

via GIPHY