מכירים את זה שאומרים למישהו שמבזבז יותר מידי כסף שהוא "זורק את הכסף לפח"?, ובכן, בעל ואישה מרוסיה לקחו את הביטוי הזה צעד אחד רחוק מידי, ובאמת זרקו את כל כספם. הכל החל לאחר שהשניים הזמינו את סבתו של הבעל לגור איתם ועזרו לה למכור את דירתה. לשמחתם, הם הצליחו לקבל עליה סכום חלומי, ואפילו קיבלו את כל הכסף במזומן.

הסכום המדויק שהרוויחו אומנם לא צוין, אבל במקום בו הם גרים, בעיר טיומן שבמערב סיביר, דירות עולות בין 45-90 אלף דולרים. במילים אחרות -מדובר בהרבה מאוד כסף, וצריך לשמור עליו במקום בטוח. על דיווח של חדשות RT, מסיבה לא ברורה, בני הזוג החליטו שהמקום הזה יהיה בתוך שקית אשפה, מה שבמהרה התברר כטעות מרה.

מחפשים אחר השקית האבודה באתר הפסולת. צילום: טוויטר
מחפשים אחר השקית האבודה באתר הפסולת. צילום: טוויטר

 

כשהגיע הזמן להוריד את הזבל, השניים התבלבלו בין שקית הכסף לאחת משקיות הזבל וזרקו אותה לפח השכונתי. כשהם הבינו מה עשו, הם רצו אל הפח כדי לקחת חזרה את הכסף, אבל גילו שהוא כבר רוקן ועשה את דרכו למזבלה העירונית. למזלם הרב, האחראים על אתר הפסולת הסכימו לעזור להם לחפש אחר השקית, ולקחו את המשימה מאוד ברצינות.

במסגרת מסיבת עיתונאים, מנהל העבודה של אתר הפסולת סיפר שהוא ואנשיו עברו על 12 טונות של אשפה עד שמצאו את השקית הנכספת. אומנם בני הזוג קיבלו לידיהם שקית די מסריחה, אבל הם שמחו שלפחות קיבלו אותה חזרה. נוכל רק לקוות שהם למדו את הלקח והפקידו את הסכום האדיר בבנק (וגם חלקו עם הסבתא את הכסף).