סיפור האהבה הבא כנראה לא יזכה לעיבוד קולנועי של "דיסני" כי הוא לא חינוכי, אבל הוא כן ראוי למקום של כבוד כאן "בין החדשות". אחרי הכל, אנחנו משתדלים להביא לכם את הסיפורים המוזרים ביותר בעולם, ונער אמריקאי שמתחתן עם אמא של החבר הכי טוב שלו בהחלט עונה על הקריטריונים.



אותו נער הזוי, צ'ייס גאברד בן ה-18, פגש לראשונה את ג'יימי בראון בת ה-39 לפני 7 שנים, כשהפך לחבר של בנה, ג'ייס, 16. במקביל לכך שהחברות בין הנערים פרחה, גאברד גם פיתח יחסים קרובים מאוד עם ג'יימי. היחסים בין צ'ייס לג'יימי היו אומנם אפלטוניים, אבל כל זה השתנה כשמלאו לו 18, אז הם התנשקו לראשונה.



"לא ידעתי איך הוא מרגיש כלפי לפני שהוא נישק אותי, זה היה מאוד מפתיע אבל מאז אנחנו בלתי נפרדים", סיפרה ג'יימי. למרות שהכול הסתדר לטובה, צ'ייס הודה שחשש לעשות את הצעד הראשון, שבועות ספורים לאחר שמלאו לו 18. אבל חודשיים בלבד לאחר מכן צ'ייס כבר עבר לגור איתה ועם שלושת ילדיה בביתם שבקורבין, קנטאקי. הם התארסו ומתכננים להתחתן ברגע שהליכי הגירושים של ג'יימי יסתיימו, אז צ'ייס גם יהפוך לאב החורג של הילדים, כולל ג'ייס.
 
צ'ייס וג'יימי. צילום: פייסבוק
צ'ייס וג'יימי. צילום: פייסבוק


בשל המצב הלא שגרתי, לג'יימי היה חשוב לוודא ששלושת הילדים שלה מקבלים את השינוי. "הדבר הראשון שעשיתי היה לבדוק שהם בסדר עם זה. לאף מהם לא הייתה בעיה עם זה, כולל ג'ייסי והם עדיין החברים הכי טובים", הסבירה, "כבר תכננו את החתונה היפה שלנו וכתבנו נדרים". צ,ייס סיכם את הרגע בו החליט להציע לה נישואים: "אני אוהב את האישיות שלה, יש לה חוש הומור נהדר. ידעתי שאני רוצה להתחתן איתה עוד מההתחלה".

אומנם המשפחה הקרובה מקבלת אותם, אבל הסביבה קצת פחות סלחנית. בשל פער הגילאים של 21 השנים ביניהם, הם מודים שהם מקבלים מבטים מוזרים ברחוב ושאנשים מתבלבלים וחושבים שהם אם ובנה. אבל זה לא מונע מהם לצאת יחד ולעשות מה שעושים זוגות רגילים, ולהראות חיבה בפומבי.
 
צ'ייס וג'יימי. צילום: פייסבוק
צ'ייס וג'יימי. צילום: פייסבוק





צ'ייס וג'יימי. צילום: פייסבוק
צ'ייס וג'יימי. צילום: פייסבוק