חושבים שאתם מכירים את בני הזוג שלכם? משוכנעים שאתם נשמות תאומות ושמספרים לכם הכל? ובכן, תתפלאו לדעת שזה לא תמיד המצב, וייתכן שבן או בת הזוג שלכם מסתיר מכם סוד ענקי, שעלולות להיות לו השלכות הרסניות עבורכם. זה בדיוק מה שקרה לאישה צעירה שאחרי שנים של ניסיונות נחרדה לגלות למה היא לא מצליחה להיכנס להריון.
 
בפוסט אנונימי שפרסמה באתר reddit, היא חשפה שעברה טיפולי פוריות רבים במשך שלוש שנים, ותחילה הייתה משוכנעת שהבעיה אצלה. העובדה שגילו אצלה בעיה בשחלות רק חיזקה אצלה את התחושה שהיא ובעלה לא מצליחים להרות בגללה. בשלב מסוים, כשביקשה מבעלה לעבור בדיקות לבירור לאיכות הזרע שלו, היא לא חשדה בדבר כשהוא סירב.
שנים של טיפולי פוריות לא הניבו תוצאות. אילוסטרציה: אינגאימג
שנים של טיפולי פוריות לא הניבו תוצאות. אילוסטרציה: אינגאימג


ואולם, לאחר עשרות בדיקות הריון שחזרו שליליות היא החליטה להציב לו אולטימטום - או שהוא נותן את הזרע שלו והם עוברים הפריה חוץ גופית או שהם מתגרשים. לצערה הרב, זה הוביל אותה לגילוי מזעזע: "אחרי שלוש שנים של טיפולי פוריות כואבים, פולשניים ויקרים, גיליתי שבעלי עבר עיקור לפני שהכרנו. כל כך נפגעתי. הוא נתן לי לסבול 29 בדיקות הריון שליליות וזריקות הורמונים רבות. הוא מעולם לא חשב שצריך לספר לי".

לדבריה, הוא הסביר לה שעשה זאת בנישואיו הקודמים כי חשש שאשתו תנסה "ללכוד אותו" באמצעות תינוק. הוא לא סיפר לה על העיקור עד כה, כי דאג שאם תגלה זאת היא תעזוב אותו. למרבה האבסורד, זה מה שעומד לקרות לו עכשיו. "אני אוהבת אותו, אבל זה שבר אותי. בשל השקרים שלו, נראה לי שעדיף שלא נשאר נשואים", אמרה הצעירה הזועמת.

via GIPHY