זוכרים את הסדרה "צבי הנינג'ה" על חבורת של צבי-אדם שמנוהלת בידי עכברוש ענקי? כי נראה לנו שתומאס ליין, מפלורידה, הוא מעריץ שרוף שלה, אחרת קצת קשה להסביר למה הוא איים לשחרר צבא של צבים ולהשמיד באמצעותו את כולם. למי שתהה, הוא לא קרוב משפחה של שרדר, אם כי יש דמיון בין השניים.

לפי דיווח של חדשות WKMG, ליין בן ה-61 נכנס בשבוע שעבר להרבה בתי קפה בעיירה אינדיאלנטיק, קילל את הלקוחות, אמר שהוא קדוש ואיים "לחסל את כולם" עם צבא הזוחלים שלו. הוא נעצר לבסוף, אבל לא נרגע גם כשהגיע לתחנת המשטרה, שם איים על השוטרים, דפק על הקירות וברח.



ליין אותר זמן קצר לאחר מכן במגרש חניה של סופר בעיירה, שם קילל את הלקוחות וכל מי שנקלע לאזור. כשהשוטרים התקרבו לרכבו, הוא התקשר למוקד החירום של המשטרה ואמר: "אם לא תתנו לי לעזוב את המקום עכשיו, אתם תצטערו על זה שהסתבכתם עם הקדוש". 

בעוד השוטרים מוציאים אותו בכוח מרכבו, הוא המשיך לקלל והזהיר את כל הנוכחים מ"יום הדין" הצפוי כשישחרר את צבא הצבים שלו. הוא נעצר באשמת הפרעת הסדר הציבורי, התנגדות למעצר ושימוש לרעה בכוחות המשטרה. מסיבה לא ברורה, במשטרה החליטו לא להאשים אותו על כך שרצה להקים צבא זוחלים.