רובנו מסוגלים לסלוח להורים שלנו על הטעויות שלהם, בעיקר כי אנחנו יודעים שגם להם יש לא מעט תלונות כלפינו. אבל לא האדם הממורמר הזה מארה"ב, שקצת נסחף והחליט לתבוע את הוריו על סכום של 86,000 דולרים, כי זרקו לו את אוסף הפורנו. הגבר האלמוני, שמכונה "צ'ארלי", עבר לגור עם הוריו במישיגן לאחר שהתגרש מאשתו.

הוא חי אצלם במשך 10 חודשים, אבל אז רב איתם ועבר לגור באינדיאנה. הוריו קפצו אליו לביקור כמה חודשים לאחר מכן כדי לתת לו את החפצים שהשאיר מאחור, מלבד דבר אחד: אוסף הפורנו האדיר שלו, שכלל 12 קופסאות קרטון מלאות בסרטים אירוטיים. כשצ'ארלי שאל על כך, הם אמרו לו שהשמידו את הכל, אם כי לא פירטו באיזו דרך.

צ'ארלי רתח מזעם ויצר קשר עם התובע המחוזי, בבקשה שיגיש נגדם כתב אישום פלילי. הוא הסביר שמדובר בנזק אדיר, שכן האוסף היה שווה כ-28,940 דולרים. "ספרנו 12 קופסאות של סרטי פורנו, כולל 2 קופסאות מלאות צעצועי מין. התחלנו להשמיד אותם עוד באותו היום מה שלקח די הרבה זמן", סיפר אביו לחדשות "פוקס".  

 
 הוא הוסיף שצ'ארלי שלח להם מייל זועם בו כתב: "אם הייתה לכם בעיה עם החפצים שלי, הייתם צריכים להגיד לי והייתי בא לקחת אותם. אבל במקום זאת העדפתם לשתוק ולפעול בנקמנות". אביו אמר לו בתגובה שזרק את הפורנו לטובתו האישית: "תאמין או לא, אחת הסיבות שנפטרנו מהפורנו שלך היית למען הבריאות הנפשית שלך. הייתי עושה בדיוק אותו הדבר אם הייתי מוצא בקופסאות קוקאין. אני מקווה שיום אחד תבין את זה". 

הוא הוסיף שצ'ארלי שלדעתו הבן שלו מכור לפורנו, ושסילקו אותו מהתיכון ואחר כך מהקולג' כי מכר סרטי פורנו לסטודנטים. בעקבות זאת, הוא הזהיר אותו  שאם אי פעם ימצא פורנו בבית הוא ישמיד אותו.

ומה היה לתובע המחוזי להגיד על כך העניין הזה? לאכזבתו הרבה של צ'ארלי, התובע חשב שזה מגוחך ודחה את בקשתו. אבל הוא לא התייאש ופנה אליו שוב, כשהפעם הוא דרש פיצויים בסכום גדול יותר, והוא מחכה לשמוע מה יש לתובע להגיד הפעם.