אירוע מזעזע מטלטל בימים אלו את קליפורניה, במסגרתו אישה נשואה ואמא לילדים קיימה קשר מיני עם בני הזוג הקטינים של בנותיה. אם לא די בכך, היא אף קיבלה על כך עונש קל בלבד, שגם הוא ככל הנראה יבוטל. לפי בדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, קוראל ליטל בת ה-41 נהגה לנסוע כ- 24 קילומטרים מביתה בעיר טולאר לבתיהם של השניים, בני 14 ו-15 בעיר ויסליה.

במהלך המפגשים איתם, היא השקתה אותם באלכוהול ונתנה להם סיגריות, ולאחר מכן קיימה איתם יחסי מין מלאים. הקשר האסור נחשף לבסוף ב-2017, לאחר שאחד הנערים הרגיש אשמה כלפי בעלה של ליטל והתוודה. בהודעתו במשטרה, הוא סיפר שהרגיש רע בכל פעם שלחץ את ידו, כי ידע מה הוא וליטל עושים מאחורי גבו. הוא טען  שקיים איתה יחסי מין שלוש פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה באוקטובר 2017. 

קוראל ליטל. צילום: טוויטר
קוראל ליטל. צילום: טוויטר


בהמשך, בעקבות תלונתו של הנער השני, התקבלה תמונה מלאה יותר לפיה מלבד יחסי מין, ליטל גם ביצעה בשניים מין אוראלי והראתה להם פורנו בו היו מעורבים קטינים. ליטל נעצרה והואשמה ב-21 סעיפים של עבירות מין. לפי הדיווחים, בעלה התגרש ממנה זמן קצר לאחר שהמקרה המחריד נחשף. העונש שקיבלה בזמנו היה כאמור קל ביחס למעשיה - 6 שנים מאסר בפועל ו-5 שנים מאסר על תנאי.

"המעשים שביצעה הם אכזריים וזדוניים, בהתחשב בכך שהיא ניצלה את מעמדה ואת האמון שהקורבנות נתנו בה, על מנת להטריד את הנערים, אותם הכירה כשיצאו עם בנותיה", נאמר בזמנו במהלך המשפט נגד ליטל. עם זאת, בעקבות ערעור שהגישה ליטל השבוע, השופט  טען שאינו מאמין שהעונש שקיבלה תואם את מעשים ושהוא חמור מידי. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה העונש שתקבל, אך ההשערה היא שהוא יהיה קליל עוד יותר