הרבה דברים רעים נאמרו במהלך ההיסטוריה על החוצפה הישראלית, אבל תאמינו או לא, מסתבר שיש לה גם לא מעט יתרונות. כך למשל, אם לקוח יישב במשך ימים שלמים בבית קפה, תהיו בטוחים שמישהו ישים לב לכך ויעיר לו על זה. בסין לעומת זאת, גם אם זה יעצבן את המלצרים הם לא יגידו כלום ללקוחות שלא הולכים הביתה.

למעשה, יש סיכוי גדול שהם אפילו לא ישימו לב לכך אם מישהו יזקק לטיפול רפואי דחוף, ולא יחשדו בכך שהוא לא זז ממקומו. השבוע למשל, כלי התקשורת בסין דיווחו על גבר בן 42 שישב באינטרנט קפה במשך 50 שעות, לאחר שעבר שבץ ולא הצליח לזוז. לפי מצלמות האבטחה במקום, הלקוח נכנס לבית הקפה בעיר שנג'ן ב-31 במרץ, אבל מאז לא קם אף לא פעם אחת מכיסאו.

רק יומיים לאחר מכן, בשעות הערב של ה-2 באפריל, העובדים עברו על מצלמות האבטחה והבחינו בכך. הם מיהרו לעזור לו, וכשבדקו אותו גילו שהוא לא מסוגל לזוז או לדבר ולא שולט בצרכיו. הגבר האומלל הובהל לבית החולים בהכרה חלקית, שם התברר שהוא עבר שבץ וסובל כתוצאה מכך משיתוק בצד ימין של גופו.
 
לאחר שרופאיו עברו על מצלמות האבטחה, הם קבעו שהגבר עבר שבץ כ-24 שעות לפני שהגיע לבית החולים. בסרטון הוא נראה יושב באותה תנוחה בכיסא, כשהוא נשען עם ראשו על ידו השמאלית במשך כיממה. לטענת הרופאים, אם הוא היה מגיע לבית החולים כ-3-6 שעות לאחר השבץ, זה היה יכול למנוע את רוב הנזק המוחי שנגרם לו באמצעות טיפול מתאים. הם עשו כל שיכלו על מנת לעזור לו, אך בשלב זה לא ברור אם יסבול מנזק מוחי קבוע.