בדיוק כשחשבנו שהעולם לא יכול להיות מוזר יותר, מגיע האדם הזה ומספר שהוא מסניף את השתן שלו כדי לשפר את הביצועים שלו במיטה. לטענתו של הגבר תימהוני, סם כהן ב- ה41 מלונדון, יש לו 20 שנות ניסיון בתחום, וחייו השתפרו מן הקצה אל הקצה ברגע שהחל לבצע את המנהג המוזר. כעת, הוא ממליץ לכולם להתנסות בחוויה וחושף כיצד הכל התחיל.

כשכהן היה בן 22 הוא למד יוגה, והמורה שלו המליץ לו לשתות את השתן של עצמו דרך האף, תוך הבטחה שהוא לא יצטער על זה. בהתחלה הוא אומנם די נגעל וסבל מההליך, אבל אחרי כמה חודשים כשהתגבר על הבחילה הוא נדהם מהתוצאות. "לפני זה, תמיד הייתי מרוקן מאנרגיות ומאוד עייף. אך כשהתחלתי להסניף שתן התמלאתי באנרגיות והרגשתי שוב צעיר", הסביר, "זה גם עזר לי להגיע לזקפה יותר חזקה ולהחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. הליבידו שלי התעורר פלאים".

סם כהן מדגים הסנפת שתן. צילום מסך
סם כהן מדגים הסנפת שתן. צילום מסך



כיום, לאחר שהפך לטבעוני ולמורה ליוגה בעצמו, הוא עדיין נהנה מהיתרונות הרבים שבהסנפת נוזלי גופו. הוא כמובן משתדל לעשות זאת בסתר, אבל זה דווקא גורם לו להרגיש כמו גיבור על: "אם אני צריך ללכת לשירותים אני תמיד לוקח איתי כוס. זה גורם לי להרגיש כמו סופר מן - אני נכנס לתא שירותים,  ועושה משהו שאך אחד לא יודע עליו והוא סודי, ואז אני יוצא ומרגיש רענן, זוהר ומלא אנרגיות".

מעבר לשיפור בחיי המין, כהן נשבע שלא הייתה לו נזלת כבר שני עשורים בגלל הסנפת השתן, בטענה ש"אי אפשר להצטנן כששותים בקביעות דרך האף". הוא הסביר על היתרונות הבריאותיים הנוספים של המנהג: "זה ישר משחרר ומרגיע אותי. זה משפר את מערכת העיכול ומגביר את התיאבון וגם עוזר לנשום דרך האף בקלות רבה יותר". כשהוא לא מסניף שתן, אגב, הוא מסניף כל נוזל אפשרי אחר כמו יין אדום או מיץ: "אני שותה דרך האף כל מה שבריא". אך הוא הזהיר שלהכניס מיץ סלק דרך האף זה פחות מומלץ כי זה ממש חריף. 

אין כמו כוס שתן טרי על הבוקר. צילום מסך
אין כמו כוס שתן טרי על הבוקר. צילום מסך



כהן וחבר מסניפים יין אדום. צילום מסך
כהן וחבר מסניפים יין אדום. צילום מסך