טיגריס סומטרי נדיר תקף היום (שבת) מטפלת בגן החיות בקנזס, ופצע אותה בעורף ובצוואר, לפני שהמטפלים האחרים הצליחו לשכנע אותו לעצור בעזרת אוכל. דוברת העירייה אמרה בשיחה עם סוכנות הידיעות רויטרס כי "מצבה של המטפלת יציב והיא הובהלה לבית החולים כאשר היא עירנית ומגיבה". 
מנהל גן החיות אמר במסיבת עיתונאים שהתקיימה לאחר התקרית: "הקורבן היא המטפלת הראשית של הטיגריסים בגן החיות, והיא היתה במרכז בית הגידול שלהם כאשר זכר בשם סנג'יב נכנס". לדבריו, דבר כזה לא אמור לקרות. "היתה כאן טעות, סנג'יב בן השבע לא היה אמור להיכנס לבית הגידול אז", הסביר, "חלק מהצוות היה עד לתקרית שאנחנו מקווים להצליח להעביר את הקריירה שלנו בלי לראות. 
"לקח למטפלים האחרים 10 דקות לשכנע אותו לזוז ולעזוב אותה. הם נעזרו לשם כך במזון שלו", הוסיף, "גן החיות נסגר ל-45 דקות בעקבות האירוע, וששת הנמרים הוחזקו בתאים שלהם. הוא היחיד שלא הורשה לחזור לחלק של החצר הגלוי למבקרים". הוא הדגיש כי לא צפויות שום השלכות על סנג'יב: "הוא עשה בדיוק מה מה שטיגריס עושה כשנכנסים לשטח שלו". 

כזכור, בשנים האחרונות כמה עובדים בגני חיות בעולם נהרגו בתקריות במעורבות טיגריסים. ב-2016 נהרג עובד בגן החיות בפאלם ביץ' שבפלורידה ושנה לאחר מכן נהרג עובד בגן החיות באנגליה. בשנה שעברה דווח כי עובד בגן חיות ביפן נהרג בתקרית דומה. טיגריס סומטרי נמצא בסכנת הכחדה, כאשר פחות מ-400 פרטים חיים כעת בטבע, כך נמסר מהקרן לשמירה על חיות הבר