לחיים יש כלל אחד מאוד לא הוגן: אי אפשר לקבל כל מה שרוצים, ובהרבה מקרים משהו אחד תמיד יבוא על חשבון משהו אחר. אבל, לפעמים נראה שלא משנה מה נבחר, תמיד נצא מפסידים - והבחירות שאנחנו צריכים לקבל נראות כמעט בלתי אפשריות.
לדוגמה, מה הייתם עושים עם היו מציעים לכם סכום חלומי של כסף על מנת שתעזבו את אהבתם חייכם? מול הדילמה הזאת עמדה גולשת שפנתה ל-reddit כדי לספר כיצד הגיעה להחלטה. האישה האלמונית סיפרה שיום אחד ההורים של הארוס שלה הציעו לה כ-10,000 דולר - בתנאי שתעשה עבורם דבר אחד, והוא לבטל את החתונה המתוכננת לה עם בנם. היא השיבה להם כן, והסבירה גם למה.
"לפני חודש נפרדתי מהארוס שלי, זה היה מאוד קשה, מלחיץ וסוחט רגשית. גם לא הסתרתי את זה ממנו וסיפרתי לו את האמת". לדבריה, "אני והוא נפגשנו בקולג', ומיד התאהבנו. אחרי חמש שנים הוא הציע לי נישואין". 

כסף קונה הכל? צילום: רויטרס


עוד סיפרה, כי בן זוגה מגיע ממשפחה אסיאתית מסורתית מאוד, שהיגרה למדינה בה היא מתגוררת מיד לאחר שנולד. "להורים שלו יש קריירות מאוד משגשגות", שיתפה, "והם מרוויחים הרבה מאוד כסף". 


לדבריה, הוריה של בן זוגה מתעללים בה במשך חמש שנים על כך שהגיעה מרקע לא עשיר בקובה. "כשנפגשתי עם הוריו לראשונה, הם לא קיבלו אותי. מאז, הם דואגים שאבין שאני לא ראויה לבן שלהם ומתייחסים אליי כאל תת אדם. זה לא הפריע לי בעבר, כי אהבתי אותו וחשבתי שנוכל להתגבר על זה. גם לא נראה שהיה אכפת לו מה הם חושבים עלי". 
  
"רק אחרי שהתארסנו הבנתי שהוא לא כל כך שונה מההורים שלו", הוסיפה. "בשנה שבה היינו מאורסים הוא הפך להיות מאוד שתלטן, וכל הזמן רצה לדעת איפה אני נמצאת. הוא אמר לי שאחרי שנתחתן הוא יכין לי לוח זמנים כדי שיידע תמיד איפה אני בכל שעות היום". אבל זה לא נגמר בזה, והיא גילתה שבן זוג הוא גם אלכוהוליסט שנהיה כעוס כשהוא שותה. "כל אלו היו סימני אזהרה מבחינתי. הקש האחרון היה כשהוא אמר שהוא מתפשר כי הוא מתחתן איתי ושהוא יכול למצוא מישהי טובה יותר".
 
מאז היא התרחקה ממנו רגשית לזמן מה, ואז ישבה איתו לשיחה כשהייתה מוכנה. בזמן הזה, ההורים שלו ביקשו להיפגש איתה לדבר: "הם אמרו לי שהם יודעים שיש לנו בעיות בקשר, והוסיפו שהם לא מחבבים אותי ויודעים שאני לא מחבבת אותם. הם ראו כמה אנחנו אומללים יחד, לכן אמרו שהדבר הנכון יהיה שניפרד. הם הציעו לי 10,000 דולר להיפרד ממנו, בטענה שזה יעזור לי להתגבר עליו. לקחתי את הכסף".
"היה לנו הסכם שאף פעם לא נספר על כך לארוס, וכך באותו הלילה הלכתי הביתה, ארזתי את חפצי ונפרדתי ממנו", סיפרה. "חברים אמרו לי שהוא שבור ושהוא אוהב אותי. ובמקביל ההורים שלו התקשרו להודות לי ואיחלו לי חיים מלאי אושר".
 
"ממילא התכוונתי להיפרד ממנו, אבל הכסף כן עזר", הוסיפה. "האם זה לא בסדר שלקחתי את הכסף? משפחתו התעללה בי, וראיתי את זה כדרך להחזיר להם על כך. אני מרגישה כמו טיפשה שלקחתי את הכסף. האם זו הייתה טעות?".

בתגובות, הגולשים דווקא עודדו את האישה וטענו כי עשתה את הדבר הנכון. "תראי בכסף הזה כמס שמוקים", טען אחד מהם. "הוא הדבר הכי קרוב להתנצלות שתקבלי מהם".