קוף אחרי בן אדם זה משפט שאנחנו לומדים כבר בתור ילדים, אבל נדמה שבמקרה הזה, העניינים הלכו קצת יותר מדי קדימה, גם מבחינה טכנולוגית. שני מטפלים הצליחו לגרום לשתי גורילות לעמוד ביחד איתם בשבילי הדרך, ולעשות פוזה לקראת צילום סלפי.
התמונה צולמה בפארק הלאומי של וירונגה, על ידי ד"ר קונגו. מדובר במקום שאותו זוכרות הגורילות כביתן האמיתי, בעקבות תקרית מצערת שהתרחשה חודשים לאחר לידתם. האחראי על הפארק אמר ל-BBC שהגורילות ככל הנראה למדו את העניין מהמטפלים, שהפכו להיות מעיין ההורים שלהם, לפי התפיסה של הגורילות. האימהות של הגורילות מתו ביולי 2007, חודשיים בלבד לאחר שהגורים נולדו. 
זמן קצר לאחר מכן, הן אותרו על ידי צוות גן החיות, שפעל על מנת להציל אותן. בגלל שגדלו עם הריינג'רים שהצילו אותם הם "מחוברים מאוד לבני אדם, עומדים על שתי הרגליים שלהם, וזאת הדרך שלהם להתחבר בעצם לבני האדם. זה ממש לא משהו נורמלי שקורה בדרך כלל", הסביר ד"ר קונגו, שהוסיף: "זה הפתיע אותי מאוד, הייתי סקרן מאוד לראות איך גורילות יכולות לחקות בני אדם ולעמוד".

הפארק עצמו ממש לא נחשב למוגן, ולאו דווקא עבור החיות. בשנה שעברה נהרגו חמישה ריינג'רים, במארב של מורדים, וכ-130 ריינג'רים נהרגו מאז 1996. מדובר בחלק מהמלחמה האדירה שמתרחשת בין הממשלה למורדים.