בסדרות ובסרטים זה אומנם נראה אידאלי ומהנה, והרבה פעמים גם מוביל לסקס, אבל במציאות שינה עם בני הזוג היא הכל חוץ מזה. למעשה, דווקא זוגות שלא חולקים מיטה נהנים מאינטימיות גדולה יותר, ישנים טוב יותר ומעל לכל מקיימים יחסי מין לעיתים קרובות יותר. כך לפחות נמצא במחקר חדש שנערך באנגליה, ששאל זוגות שישנים בנפרד על חיי המין שלהם.
לפי הממצאים המפתיעים, כשליש (34 אחוז) מהזוגות שלא ישנים יחד עשו יותר סקס והוא גם היה איכותי יותר, כשרק 24 אחוז מהזוגות אמרו שהסידור הזה דווקא פגע להם בחיי המין. בנוסף לכך, 38 אחוז נוספים טענו שהזוגיות שלהם ככלל השתפרה מאז עברו לישון בנפרד. אחרים (16 אחוז) נשבעו שהשינה בנפרד הפכה את חיי המין שלהם למסעירים יותר, כיוון שהם עושים יותר סקס בחדרים שונים ברחבי הבית.
זה השלב לענות על מה שכולם בטח שואלים את עצמם - למה שזוגות ירצו בכלל לישון בנפרד? ובכן, באופן לא מפתיע, כמחצית (51 אחוז) אמרו שבני הזוג שלהם נוחרים ולכן הם לא יכולים לישון לידם, בעוד אחרים (24 אחוז) היו זקוקים למפלט מהתזוזות האין סופיות של הפרטנרים שלהם בלילה. 18 אחוז נוספים, אמרו שהם מעדיפים לישון לבד בגלל זמני שינה שונים בינם לבין בני הזוג שלהם.