אם אתם חושבים שאין דבר גרוע יותר מ"פייפר קאט", כנראה שאף פעם לא נפצעתם כשניסיתם לחתוך אבוקדו. מסתבר שזה קורה ליותר מידי אנשים בימינו, שגם אחרי שנים של ניסיון עדיין לא מצליחים להתמודד עם הפרי הערמומי. אחת מהם היא מליסה נורגרט, שחתכה לעצמה בטעות את היד עם סכין באורך 10 ס"מ, כשניסתה להוציא את הגרעין של האבוקדו.

לצערה של נוגרט בת ה-46, תושבת פלורידה, הפציעה הייתה כה חמורה עד שהיא גרמה לה לאבד תחושה באצבעותיה והיא נזקקה לניתוח. "ניסיתי להוציא את הגרעין כמו שאני תמיד עושה, אבל לא הצלחתי. אז הרמתי את האבוקדו ומשכתי אותו החוצה, אבל אז הסכין עברה דרך האבוקדו ונכנסה לי לתוך היד", סיפרה נוגרט, "היא עברה בדיוק באמצע כף היד שלי, זה עשה רעש כמו זה ששומעים כשרוצח דוקר מישהו בסרט אימה".
 

 SWNS :מליסה נוגרט. צילום
SWNS :מליסה נוגרט. צילום



היא הובהלה לבית החולים, שם תפרו לה את הפצע ולאחר מכן שחררו אותה הביתה. לצערה, 45 דקות לאחר מכן היא נאלצה להזמין שוב אמבולנס כי הפצע לא הפסיק לדמם: "דיממתי דרך הפצע, התחבושות היו ספוגות בדם וחדר האמבטיה שלי היה כמו זירת פשע". הרופאים אומנם הצליחו לעצור את הדימום, אבל הסבירו לה שהיא חתכה לעצמה עורק ראשי ביד וניתקה כמעט לחלוטין את אחד העצבים באצבעות.

כתוצאה מכך, היא נותרה ללא תחושה בקמיצה ובאמה ולא הצליחה להזיז אותן, ועברה ניתוח על מנת לתקן את העצב שנפגע. בשל פציעתה, נוגרט, מאמנת אישית וספורטאית לא יכלה לעבוד במשך חצי שנה. כעת, שנה לאחר התאונה היא סוף כל סוף יכולה לחזור לעבוד, אבל מודה שעדיין לא חזרה לה לחלוטין התחושה בקמיצה.

"אני מרגישה מטומטמת, הייתי צריכה לדעת טוב יותר. היה כל כך הרבה דם ולא יכולתי להרגיש את האצבעות שלי", הסבירה, "אני מקווה שיום אחד תחזור לי התחושה בקמיצה, אבל יש סיכוי שזה לא יקרה". היא הוסיפה שמאז שנפצעה, המטבח שלה מצויד בציוד חיתוך בטוח וכפפות עבודה, על מנת שתוכל לחתוך אבוקדו בבטחה
 

 SWNS :מליסה נוגרט. צילום
SWNS :מליסה נוגרט. צילום



 SWNS :מליסה נוגרט. צילום
SWNS :מליסה נוגרט. צילום