מכירים את האנשים האלו שזה ברור לחלוטין שהם בחרו במקצוע הלא נכון? אם לא, תרשו לנו להכיר לכם אחד מהם, שטוען שהוא מעצב אבל הוא גם ניסה לתפקד כשיפוצניק, מה שנגמר ממש רע. המעצב, מר סאן (שם בדוי) בן ה-53, מסין, פצע את עצמו קשה כשכיוון על עצמו אקדח מסמרים, בלי להבין את הסכנה הרבה הטמונה בכך.

הוא בדיוק עבד עם עמיתיו על פרויקט בעיר חרבין, בירת מחוז היילונגג'יאנג, כשכלי העבודה הארור בגד בו וסרב לעבוד. על מנת להבין מה לא בסדר איתו, הוא בחן אותו מקרוב כשלפתע שמה "בום" - וירה לעבר הלחי שלו מסמר באורך שלושה סנטימטרים. עמיתיו לעבודה נאלצו לקחת אותו במהירות לבית חולים, בעוד המעצב האומלל בוכה ומתפתל מכאבים. 

דוקטור לו ז'יאונג, אחד מרופאיו, סיפר שסאן הגיע לבית החולים בשתיים לפנות בוקר כשהחלק השמאלי של פניו נפוח לחלוטין. "היה לו פצע פתוח בעומק של שישה סנטימטרים בלחי השמאלית", הסביר ז'יאונג. מאחר שהמסמר היה נעוץ עמוק כל כך, הוא הזהיר את סאן שהניתוח כרוך בסיכון, ושיש סיכוי שהעצבים והעורקים בפניו עלולים להיפגע.
 

מר סאן" בבית החולים. צילום מסך
מר סאן" בבית החולים. צילום מסך


אך למרבה המזל, הניתוח הסתיים לאחר שעתיים וחצי ללא סיבוכים: "זה היה ניתוח מאוד מוצלח, בדיוק כפי שציפינו. סאן יוכל לחזור לביתו בעוד שלושה ימים". ז'יאונג הוסיף שזו אומנם לא הפעם הראשונה שהוא נתקל בדבר כזה, אבל יש לא מעט מקרים שלא זוכים לסוף טוב כמו זה: "זה המקרה החמישי שראינו מסוגו. יש לו הרבה מזל, שכן המטופל הראשון והשני שהגיעו אלינו מתו לפני שהספקנו לנתח אותם".

באשר למעצב הכושל, הוא שמח שנותר בחיים אבל עדיין בהלם ממה שקרה לו. "כל פעם שאני נזכר במה שקרה לי אני מזדעזע. אני מרגיש שנולדתי מחדש לאחר שמתתי", הוא סיפר לכלי תקשורת מקומי. אנחנו מאחלים לו רק בריאות, ויעבור בדחיפות הסבה מקצועית.

מר סאן" בבית החולים. צילום מסך
מר סאן" בבית החולים. צילום מסך