אם יש משהו שחשוב לדעת על החיים הוא שהם רצופים הפתעות, ושגם אם תכננו לנו עתיד מסוים תמיד יכול לקרות משהו שישנה לנו את התכניות. אבל זה לא בהכרח חייב להיות רע, להפך, לפעמים זה יכול להיות דבר מאוד מאוד חיובי. על  כך יוכלו להעיד בני זוג מקליפורניה, שאחרי עשור יחד התאהבו לפתע באותה אישה, והפכו מזוג לשלישייה. כעת, הם מתכננים להתחתן ולהקים איתה משפחה.



הרגע הגורלי התרחש במהלך כנס עסקי, בו היו ג'ימי סילבה בן ה-34, וצ'אצ'ה סאהגון בת ה-31 במסגרת עבודתם. בדרך כלל אירוע כזה היה עניין שבשגרה עבורם, אבל באותו יום קרה להם משהו שהפתיע אותם לחלוטין - הם פגשו אישה בכנס, סאמר פלטייה בת ה-25 והתאהבו בה מיד


לשמחתם היא חשה אותו הדבר, ומאז השלושה חיים יחד כשלישייה לכל דבר. "אנחנו לא כמו רוב האנשים שעושים סקס בשלישי בשביל הכיף או כנקמה", סיפר ג'ימי ל"דיילי מייל" הבריטי, "אנחנו פשוט מאוד מאושרים לחלוק יחד את חיינו. אנחנו גם לא מקנאים זה בזו ואנחנו מוצאים פתרונות במהירות רבה".

 
ג'ימי, צ'אצ'ה וסאמר. צילום מסך
ג'ימי, צ'אצ'ה וסאמר. צילום מסך


שלוש שנים לאחר שנפגשו, הם החליטו שהגיע הזמן למסד את הקשר, לכן הצעד הבא היה רק טבעי עבורם. כשהגיע התאריך בו וצ'אצ'ה וג'ימי היו אמורים לחגוג עשור, עלה לג'ימי רעיון גאוני: "חשבתי על כמה שתי הנשים האלו גורמות לי להיות מאושר, אז החלטתי לשלב בין חגיגות העשור לבין הצעת נישואים לשתיהן". לשמחתו הרבה, הן אמרו כן.

"הייתי כל כך מופתעת והגוף שלי מיד נכנס למצב של הלם", הסבירה סאמר, "אבל זה היה הלם מהסוג הטוב. רעדתי מכף רגל ועד ראש, והסתכלתי על צ'אצ'ה לקבלת אישור ממנה. הייתי מוצפת מאושר ושתינו הנהנו בסכמה". היא הוסיפה: "לחלוטין לא צפיתי לזה, ואני בדרך כלל חדת אבחנה". 

השלושה מיהרו לבשר את החדשות הטובות למשפחותיהם, והתגובות, באופן לא מפתיע, היו חלוקות. ג'ימי סיפר על הרגע בו סיפר לבני משפחתו: "אמא שלי מאוד מקובעת, אבל לאט לאט היא למדה לקבל את הרעיון, אם כי עדיין לא לחלוטין. אבא שלי ואחותי הגדולה דווקא קיבלו את זה מיד, אבל אחותי הקטנה עדיין לא בטוחה מה לחשוב על זה".
 
ג'ימי, צ'אצ'ה וסאמר. צילום מסך
ג'ימי, צ'אצ'ה וסאמר. צילום מסך

 
לצ'אצ'ה, מסתבר, היה קצת יותר מזל בעניין: "המשפחה פתוחה לרעיונות חדשים, אז הם היו מאוד שמחים עבורנו והציעו את אהבתם חסרת התנאים, תמיכה וברכות. כל מה שההורים שלי ביקשו היה שנכליל אותם בתכניות שלנו", 

למרות שהם מתכננים להתחתן ולהוליד ילדים, ג'ימי הסביר שהם עדיין לא פוסלים אפשרות להרחיב את הקשר, אבל יודעים שזה יכול להיות בעייתי: "אנחנו עדיין פתוחים לרעיון של לצרף עוד פרטנרים, אבל בשלב זה אנחנו בספק אם זה בכלל אפשרי שאדם נוסף יגיע לרמת הקשר שנוצר בינינו".
 
ג'ימי, צ'אצ'ה וסאמר. צילום מסך
ג'ימי, צ'אצ'ה וסאמר. צילום מסך