יש הרבה אנשים שחושבים שהם קשוחים, אבל אף אחד מהם לא משתווה לתוכי פרדי, ששם את כולם בכיס הקטן לאחר ששרד חטיפה מגן חיות, ירי, והכשת נחש. הוא אומנם לא רואה באחת מעיניו ופניו מעט התעוותו, אבל הוא עדיין כאן, חזק ופראי מתמיד ונחוש להתגבר על כל מכשול שנקלע לדרכו.

סיפור חייו הלא קלים החל לפני ארבע שנים, אז נפצע במהלך קרב ירי בין המשטרה לבין סוחרי סמים שהיו בעליו הקודמים, במהלך פשיטה על ביתם. במהלך התקרית, פרדי, תוכי מסוג אמזונה, נורה במקור שלו ונלקח לטיפול וטרינרי. בהמשך הוא הועבר לגן החיות העירוני על שם דנילו ז'וסה גלפסי, בעיר קסקבל.

עובדי גן החיות החליטו לקרוא לו "פרדי קרוגר", על שם הדמות מסרטי האימה, כיוון שפניו התעוותו מהפציעה. העיתון הברזילאי Folha de Sao Paulo דיווח על האירוע בשעתו כיוון שהיה כה יוצא דופן: "זה היה במהלך קרב ירי, פרדי נורה בחלק העליון של המקור שלו, התעוור באחת מעיניו והנוצות שבין עיניו נשרפו". 

globo.com :פרדי קרוגר, התוכי הכי קשוח. צילום
globo.com :פרדי קרוגר, התוכי הכי קשוח. צילום


אבל גם לאחר המעבר לגן החיות, חייו של פרדי לא הפכו קלים יותר, ובתחילת החודש הוא הוכש בידי נחש לא ארסי ברגלו. הוא דימם קשות, אך שרד גם הפעם. יחד עם זאת, זמן קצר לאחר שהחלים, הוא נחטף בידי שלושה פושעים חמושים, שפרצו לגן החיות, גברו על השומרים ונעלמו מהמקום עם פרדי ותוכי נוסף.

להפתעתם של עובדי גן החיות, הוא הצליח למצוא את דרכו חזרה יומיים לאחר מכן, ונמצא שוכב למרגלות עץ אורן ליד הכלוב שלו. בשלב זה לא ברור אם פרדי ברח או שוחרר, אך לדעתו של וטרינר גן החיות, איליר דטוני, החוטפים שחררו אותו בגלל פרצופו המעוותת. "אני לא בטוח אם פרדי הוא חסר מזל או שיש לו הרבה מזל", אמר דטוני, "הוא תוכי ממש פראי".