זוכרים את הסיפור על סבתא של כיפה אדומה, אותה אישה ברת מזל שהזאב הרע ניסה לאכול ללא הצלחה? ובכן, לסבתא מקרוליינה הדרומית קרה משהו דומה, רק שבמקום זאב היא פגשה תנין חביב, ונראה שהוא ממש, אבל ממש, רצה לפגוש אותה. האישה, קרן אלפאנו, סיפרה שבדיוק עברה מניו ג'רזי למירטל ביץ', כשזכתה לקבלת פנים יוצאת דופן - תנין בגודל 2 מטרים מצלצל לה בפעמון הדלת. 


אבל היא לא דאגה כלל. להפך, היא אפילו שמחה לראות את הזוחל הענקי שמגיע לקדם את פניה. בשל כך, במקום להזעיק עזרה אלפאנו שלפה את הסמארטפון ותיעדה את התנין בהתלהבות יתרה. בסרטון ניתן לשמוע אותה אומרת: "או אמ ג'י! אתם מאמינים לזה? זה פשוט מדהים". 

אלפאנו והתנין, לפני העברתו למקום אחר. צילום מסך
אלפאנו והתנין, לפני העברתו למקום אחר. צילום מסך


היא לא יודעת כמה זמן התנין היה שם לפני הגעתה, אבל בזמן שהייתה שם הוא היה די נחוש, ומלבד צלצול בפעמון הוא שרט שוב ושוב את דלת הכניסה. בסרטון אפשר לראות את התנין מתעייף לבסוף, ושוכב ליד הדלת כמו כלב חביב שמחכה שבעליו ישובו.


"זה הדבר הכי מגניב שיכול לקרות למישהו", סיפרה לחדשות WSOC-TV, "חלק מהשכנים פחדו. אבל אני חשבתי שזו הייתה הרפתקה נפלאה". אותם שכנים מבוהלים קראו לאנשי ביטחון, אך אלו הצטרפו לחגיגה והזמינו גיבוי כדי שיוכלו להמשיך לתעד את האירוע: "הם אפילו לא ניסו ללכוד את התנין, הם פשוט צילמו אותו". התנין החביב נלקח לבסוף מהשכונה, והועבר למקום שמתאים לו יותר.