לטוב או לרע החיים רצופים הפתעות, והרבה פעמים אנשים יכולים למצוא את עצמם בסיטואציות הזויות שבדמיון הכי פרוע שלהם הם לא היו מצליחים לדמיין. במקרה של קלואי גלאגר, תושבת בריטניה, אותה חוויה פתאומית כמעט עלתה לה בחייה, לאחר שסבלה ממפרצת כשצפתה בטלוויזיה. זה קרה לה אומנם כשהייתה בת 15, אך גם כיום, בגיל 24, היא עדיין מנסה להתאושש מהמקרה.

היא סיפרה לחדשות Media Drum World על האירוע ששינה את חייה: "חזרתי מהבית הספר, הכנתי שיעורי בית, אח"כ צפיתי בטלוויזיה בחדר של ההורים שלי, ובמקביל סימסתי לחברים. לפתע, המסך של הטלוויזיה ושל הנייד הפכו למטושטשים, והרגשתי כאילו הראש שלי עומד להתפוצץ, אני לא יכולה להסביר את הכאב האדיר שהרגשתי באותו היום. רציתי להתקשר מהטלפון במטבח כי לא יכולתי לראות בבירור את המסך של הנייד, אבל כשקמתי מהמיטה נפלתי. אז גם הבנתי שאני לא יכולה ללכת".

היא הובהלה לבית החולים, שם התברר שחטפה שבץ בעקבות התפוצצות מפרצת (התרחבות של כלי דם, שללא התערבות ממשיכה להתרחב ואז נקרעת, ולבסוף גורמת לדימום מוחי ולמוות). היא הוכנסה לתרדמת מלאכותית למשך שלושה ימים, והרופאים הסבירו למשפחתה שהסיכוי שתתעורר קלוש, וגם אם תשרוד, היא ככל הנראה תסבול מנכות קשה למשך כל חייה.

Media Drum World :קלואי גלאגר בבית החולים. צילום
Media Drum World :קלואי גלאגר בבית החולים. צילום

 
למזלה היא שרדה ואומנם סובלת מבעיות רפואיות בעקבות המקרה, אך היא הוגדרה בידי רופאיה כ"נס רפואי". "סבלתי מכאבי תופת כשהתעוררתי מהתרדמת, הייתה לי ראייה כפולה", הסבירה קלואי. מאז מצבה השתפר, אבל היא סובלת מבעיות ראייה וגם מאפילפסיה: "אחד האספקטים של האפילפסיה שלי והתרופות זה שאני לא יכולה לשתות אלכוהול, או שיהיה לי התקף. זה בסדר מבחינתי. אני עדיין הולכת למסיבות ומבלה עם חברים, פשוט בלי אלכוהול".
 
כיום, בעוד היא ממשיכה להתאושש, קלואי מקווה יום אחד לעבוד בתחום הרפואה, ובכלל לחזור לחיות חיים נורמטיביים. "המטרות שלי הן להחלים לחלוטין, להירשם שוב לחדר כושר, לחזור לשחק כדור יד. אולי אפילו לצאת לחופשה קצרה עם חברים", סיפרה. "זה אומנם שובר את לבי, אבל אני צריכה להעריך מחדש בצורה ראליסטית את מה שאוכל להשיג מבחינת הקריירה. אני מקווה שזה יהיה בתחום הרפואה, כדי שאוכל לעזור לאנשים כפי שעזרו לי".
 
Media Drum World :קלואי גלאגר כיום. צילום
Media Drum World :קלואי גלאגר כיום. צילום