תשכחו מסבתא שתאפה לכם עוגיות ותכין תה, הסבתא הזו מקליפורניה חיה חיים פרועים ככל הניתן והיא ממש לא מתכוונת להתנצל על כך. אליס ואלסקז, שמכנה עצמה "הסבתא הלוהטת בהולם", תמיד עשתה הכל לפני כולם, ולכן זה היה אך טבעי שתהפוך לסבתא בגיל צעיר יחסית. את הילד הראשון שלה ילדה כשהייתה בת 16 בלבד, ואת השני שנתיים לאחר מכן בגיל 18.

לטוב או לרע - ילדיה, בן ובת, הלכו בעקבותיה וכשהגיעו לאותו גיל כבר סיפקו לה שלושה נכדים. "שנות ה-20 שלי היו מאוד פרועות, ולא נחתי בהן לרגע כשמקביל הייתי צריכה לתפקד כאמא צעירה", סיפרה אליס, מורה ליוגה במקצועה לאתר ה"סטאר אונליין" הבריטי, "אני לא חושבת שהיה לי רגע אחד לחשוב על החיים שלי. הייתי במצב הישרדותי".
 

 
בגיל 30, התחילה להבין את עצמה קצת יותר ומצאה את דרכה: "זו הייתה התקופה בה למדתי להכיר את עצמי. גיליתי את המטרה שלי בחיים והכיוון שאני רוצה ללכת בו". את שנות ה-40 שלה היא מתכננת ככל הנראה להקדיש למסיבות, ולא לתת לגיל לעצור בעדה. היא הדהימה השבוע את 13,000 עוקביה באינסטגרם כשחשפה שהיא תחגוג יום הולדת 40.

מאז היא מוצפת בתגובות, כשהרוב כותבים לה שהיא נראית הרבה יותר צעירה, וכמובן מאחלים לה ההרבה מזל טוב. לכבוד האירוע הגדול, בנה הסכים לשמור על נכדיה, כדי שבתה קיילה תוכל להצטרף אליה לחגיגות הפרועות. מה בתכנית? לטוס ללאס וגאס, ללכת למסיבות, לצאת למועדונים ולבקר במועדון חשפנות אחד לפחות.
 


"אני רוצה להמשיך לחיות חיים מהנים ותוססים ככל שניתן. אני לא בת 40 טיפוסית", הסבירה אליס, שמקווה שאורח החיים שלה ייתן השראה לנשים בנות גילה, ובינתיים נראה שזה מצליח לה: "הרבה נשים אומרות לי שאני נותנת להן השראה. המסר שלי עבורן הוא 'אל תתחבאו מאחורי ההרגשה שאתן מתבגרות'". 

כמובן שבשל המראה שלה היא מקבלת המון הצעות ממחזרים צעירים: "הם חושבים שאני בגילם, והם בהלם כשהם מגלים מה הגיל האמיתי שלי. כשאני מספרת שאני סבתא, הם בכלל נותרים ללא מילים. הרבה מחמיאים לי ואומרים שאני נראית טוב יותר מבנות 20".