אומרים שגיל זה רק מספר, ועל האמירה הזו בדיוק מסתמכים גיאזיאן מאהלי דה סילבה ובן זוגה מרטין ברנר, שביניהם מפרידים לא פחות מ-30 שנים. השניים, תושבי פורטוגל, מתעקשים שלפער הגילאים ביניהם אין משמעות, למרות שברנר אף מבוגר מאביה של בת זוגו. בראיון שהעניקו לאחרונה לכלי תקשורת מקומי הם חשפו את הביקורת הרבה איתה הם מתמודדים מידי יום, הן מצד זרים והן מצד בני משפחה.

לפני ארבע שנים כשהם החלו לצאת, דה סילבה בת ה-27 סיפרה להוריה על הקשר עם ברנר, וזכתה לתגובות מפתיעות. "אמא שלי ממש לא התלהבה מהרעיון בהתחלה, אבל להפתעתי דווקא אבא שלי קיבל את זה די טוב, כי הוא ראה שאני מאושרת", סיפרה לחדשות  Media Drum World. אבל היא לחלוטין יכלה לראות גם את נקודת המבט של אימה, שכן גם לה לא היה קל להתמודד עם זה שבחרה בבן זוג בן 57: "בהתחלה זה היה לי קשה לקבל את זה שאני מאוהבת  בגבר שמבוגר יותר מאבא שלי. אבל למרטין זה לא באמת מפריע, למרות שיש בינינו פער כזה גדול". 
 

 Media Drum World :דה סילבה וברנר. צילום
Media Drum World :דה סילבה וברנר. צילום



מעל לכל, השניים סובלים יותר מכל מנחת זרועה של אשתו לשעבר של ברנר, שאף ניסתה להפריד ביניהם לא מעט פעמים: "החלק הכי קשה היה עם גרושתו. נראה שהיא ממש לא מקבלת את זה שנישואים שלהם נגמרו ובטח לא את הקשר איתי. היא אומרת שהוא איתי רק בגלל הסקס, ושאני איתו רק בשביל הכסף שלו".

לעומתה, למרטין ממש לא אכפת מה אומרים כולם, בטח לא גרושתו, אך הוא כן חשש בהתחלה מקשר רומנטי עם צעירה. "דאגתי שפער הגילאים גדול מידי ושלא יהיה לנו כלום במשותף, אבל טעיתי", הסביר, "האמת היא שאף פעם לא היה לנו רגע משעמם יחד. כשאנחנו ביחד, אנחנו מוציאים את הטוב ביותר האחד מהשנייה, והכל זורם וקל לנו בקשר". הוא הוסיף מה גרם לו להתחיל עם דה סילבה: "נמשכתי אליה בגלל המראה שלה, הכריזמה והאישיות שלה, והעובדה שהיא יודעת להקשיב".

 Media Drum World :דה סילבה וברנר. צילום
Media Drum World :דה סילבה וברנר. צילום



 Media Drum World :דה סילבה. צילום
Media Drum World :דה סילבה. צילום