סוכנים פדרלים תפסו למעלה מ-1,000 כלי נשק חם ואלפי כדורים בבית בלוס אנג'לס הלילה (חמישי) בעקבות מידע ממקור אנונימי. משטרת לוס אנג'לס והסוכנות למאבק בטבק, כלי נשק וחומרי נפץ (ATF) פשטו על אחוזה סמוך לשדרות סאנסט בעיר, כך דווח ברשת CBS. ג'ירארד דמיאן סאנז בן ה-56 נעצר ויוגש נגדו כתב אישום על החזקת, מכירת וייצור רובי סער, לפי המשטרה.
צילומים ממסוק הראו סוכנים מארגנים את המצבור, שכלל 1,000 רובים שהוצאו מהבית וסודרו על שביל הגישה אליו. בכירים אמרו לרשת ABC כי הנשק נמצא מפוזר בכל רחבי הבית. כלי הנשק היו מסוגים ומודלים שונים, בהם רובי סער, רובי ציד ואקדחים. במקום אף היו כמה פריטי אספנות ממלחמת האזרחים של ארה"ב.


"מעולם לא ראיתי כל כך הרבה כלי נשק ב-31 שנות קריירה", אמר בלש משטרת לוס אנג'לס כריס רמירז. "ה ארסנל כה גדול בבית כזה, בשכונה כזו. זה פשוט מדהים". הבית ממוקם בשכונה העשירה הולמבי הילס, שמפורסמת כמקום הימצאה של אחוזת פלייבוי.

הרב חיים מנץ, שגר בשכנות לבית, אמר ל-ABC כי הוא המום מהגילוי. "בחיים לא הייתי חושב שמישהו ירצה לאגור כל כך הרבה נשק בשכונה כזו", אמר. "זה מפחיד מאוד. מה יש לשכן שלי? מה יש לשכן שלך?".