רוב האנשים שיתקלו בנחשים לא יישארו לבדוק אם הם ארסיים או לא, ויעדיפו לברוח מהם כל עוד נפשם בם. זה, אגב, הדבר החכם והנכון לעשותו. אבל יש אנשים שלא מפעילים שיכול דעת ומחליטים להיות גיבורים ברגעים כאלו, מה שעולה להם בסוף בחייהם. זה בדיוק מה שקרה לאיכר מכפר קטן בהודו, שהחליט לנשוך למוות נחש שהכיש אותו, באחד ממקרי הנקמה מהמוזרים ביותר שיצא לנו לשמוע עליהן. 

האיכר, סארוורת' קאלאבריה בן ה-60, תושב מדינת גוג'ראט, השגיח על העובדים שלו בשדה התירס בכפרו, כשלפתע הבחין בנחש אימתני. אך בעוד כל העובדים ברחו משם בבהלה, קאלאבריה הזועם נשאר וניסה להבריח את הנחש החצוף שפלש לו לשדה. כשזה לא עבד הוא ניסה לתפוס אותו - אך ננשך בפניו ובידו.

לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בשלב זה האיכר כבר רתח מזעם וכנקמה תפס את הנחש ונשך אותו למוות, שניות ספורות לפני שהתמוטט. קאלאבריה אומנם הובהל לבית החולים, אך למרבה הצער זה כבר היה מאוחר מדי, והוא מת זמן קצר לאחר הגעתו.



בשבוע שעבר, תושב לוטון, אוקלהומה, נתקל גם הוא בנחש והותקף על ידו, אך למרבה המזל הוא שרד כדי לספר על זה. בסרטון מטריד מהאירוע, שתועד במצלמות אבטחה מחוץ לבית, נראה ג'רי הייווד פותח את דלת הרשת של הבית, כשלפתע מזנק לעברו נחש אימתני ומכיש אותו בפניו. בהמשך ניתן לשמוע אותו צועק ומתפתל מכאבים וקורא לעזרה.



חברו, רודני קופלנד, שצפה במתרחש היה מבועת לחלוטין: "הייתי בהלם, זה היה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו". קופלנד לקח את הייווד לבית החולים, שם התברר שהנחש שהנזק לא היה רב: "למזלי לא הייתי צריך תפרים, אבל ניקו לי היטב את הפצע וקיבלתי אנטיביוטיקה". למרבה הצער, לנחש שתקף אותו היה פחות מזל. קופלנד סיפר שאשתו צפתה גם היא במתרחש וצעקה באימה, מה שמשך תשומת ליבו של אחד השכנים. הוא הופיע בפתח ביתם עם פטיש והכה את הנחש האומלל למוות.