מכירים את האנשים שהאלו שמתים על כלבים וחייבים ללטף כל כלב שנקלע לדרכם, גם כשזה הכי לא מתאים? ובכן, תושבת אוהיו שמה את כולם בכיס קטן, לאחר שפרצה לבית מגורים כדי לעשות בדיוק את זה. הבעלים של הבית, שגר בעיר קולומבוס, שמע את האישה נכנסת דרך הדלת האחורית בשעות הבוקר המוקדמות בשבוע שעבר.

הוא מיד התקשר למשטרה, אך במהרה הבין שהוא מדווח על פריצה לא שגרתית. על פי משרד השריף במחוז וינטון, האישה, שזוהתה בהמשך כשייאן אווינג, התיישבה על הספה וליטפה את הכלב של בעלי הבית. לאחר מכן היא הלכה למטבח ועשתה כלים, ואז עזבה את המקום בלי לקחת איתה דבר. כשהשוטרים הגיעו היא כבר לא הייתה, ולשאלתם הבעלים סיפר שאין ביניהם שום קשר קודם ואין לו מושג מי היא. הוא הוסיף רק שהיא "התנהגה מאוד מוזר" בזמן הביקור בביתו.

למרבה המזל, היה ממש קל למצוא אותה, שכן בזמן שהשוטרים דיברו עם הבעלים, הם קיבלו דיווח על אישה שדפקה על דלתות בתי מגורים ברחוב סמוך. כשהם מצאו את אווינג, היא הזדהתה בשם בדוי וסיפרה שהייתה ערה במשך יומיים רצופים. לשוטרים לא לקח זמן רב להבין שהיא "תחת השפעה של סמים קשים". היא נלקחה מיד למעצר, אך בינתיים הואשמה רק בפריצה.