כשאנשים בוחרים להינשא לבכירי לבם, הם לא מתחתנים רק איתם אלא עם כל המשפחה שלהם, וזה משהו שרבים מגלים כשכבר מאוחר מדי. מדובר בעסקת חבילה שאף אחד לא רוצה, בעיקר כשמדובר בחמים. אנחנו לא אומרים שכולם כאלו, אבל להורים של בני הזוג לרוב יש נטייה לבקר קצת יותר מדי, והם אף פעם לא באמת יודעים מתי הזמן ללכת.
 
אז מה אפשר לעשות בנידון? קודם כל כדאי לנסות לדבר איתם ולמצוא פתרון. אם זה לא עובד, כמובן שתמיד אפשר לחשוב על דרך יצירתית יותר להיפטר מהם או לצמצם את הביקורים שלהם, בדרך שאף אחד לא יחשוד שבכלל עשיתם משהו. דוגמה לכך אפשר לקחת מפוסט שפרסם גבר נשוי באתר reddit, בו הוא מפרט איך ניצל את הפחד של החמות מעכבישים כדי להרחיק אותה מביתם.
"יש לי חמות בלתי נסבלת, עם האבא אני מצליח להסתדר אבל האמא פשוט משוגעת", הסביר הגבר האלמוני. לדבריו, אשתו סינית וההורים שלה מאוד מסורתיים, מה שאומר שהם כמעט כל הזמן אצלם: "לפרטיות אין שום משמעות עבורם. הם מגיעים כל יום בלי להודיע מראש כדי לבקר את אשתי ולשחק עם הילדים. אין לי רגע אחד של מנוחה מההצקות של אמא שלה וגם לא פרטיות".

הוא הוסיף שניסה לדבר על זה עם אשתו אך "אין לה אומץ להתעמת איתם, היא מסרבת להציב להם גבולות". לשמחתו יום אחד הוא חזה באירוע בביתם שנתן לו השראה: "לפני מספר חודשים הבנתי שהיא פוחדת מעכבישים, היא ראתה בקצה החדר עכביש, הוא סתם עמד שם אבל זה הספיק כדי לגרום לה להשתגע, היא הייתה בפאניקה מוחלטת"
הוא המשיך: "אז עלה לי רעיון לקנות טרנטולה, כדי למנוע ממנה לבוא לפה לעיתים כל כך קרובות. שלחתי את אשתי לפני כן אם זה בסדר מבחינתה, אבל לא סיפרתי לה על המניע לכך". התוצאה? "זה עבד כמו קסם. האבא עדיין מגיע לבקר אבל האמא לא מסוגלת להיות באותו הבית עם העכביש. הוא באקווריום גדול בסלון".