חושבים שהדבר הכי גרוע שיכול לקרות לכם הוא שתגלו שבני הזוג בוגדים בכם? אם כן, תארו לעצמכם שהייתם מגלים שהם עושים זאת עם אחד ההורים שלכם. נכון שזה נשמע הרבה יותר גרוע? זה גם משהו שלחלוטין יכול לקרות, רק תשאלו את הצעירה הזו מאוסטרליה שעדיין מנסה לעכל איך יתכן ששני האנשים היקרים לה ביותר חברו נגדה.


האישה בת ה-27, "טניה" (שם בדוי), חשפה בתכנית רדיו מקומית איך גילתה שבעלה מזה שש שנים מנהל רומן עם לא אחרת מאשר אמא שלה. לדבריה, במשך תקופה ארוכה בעלה נעדר פעמים רבות, פיזית ונפשית, והיא הרגישה שמשהו לא בסדר אבל לא הייתה בטוחה מה. היא גילתה את האמת רק לאחר שבני משפחה דחקו בה לדבר עם אמה.

"התעמתי עם אמא שלי בטלפון, זה היה ממש לא מזמן", סיפרה טניה למנחי התכנית "בטיפול קבוצתי" קייל וג'קי, "היא נכנסה למגננה והאשימה את בעלי בהכל. היא לא הכחישה או אישרה את האישומים וגם קראה לי בשמות גנאי". העימות עם בעלה היה זהה - הוא לא הכחיש דבר, רק האשים את האם בהכל.


לאחר מכן היא פנתה לבני משפחתה, כדי שיועילו בטובם לספר לה את מה שהם כבר יודעים: "המשפחה שלי אישרה את המידע הזה. אני לא יודעת למה הם לא סיפרו לי על זה, אבל הייתי צריכה להקשיב לתחושות הבטן שלי". כשהיא שאלה אותם איך נודע להם, התשובה לכך הייתה די פשוטה. "הם גילו על הרומן כי אמא שלי סיפרה להם עליו", אמרה.

למרבה האבסורד, בפעם הראשונה שבעלה בגד בה עם חברה ותיקה, היא פנתה לאמא שלה לעזרה. היא סיפרה שהשתיים תמיד היו מאוד קרובות. אך בעקבות הגילוי הקשה הזה היא החליטה להתרחק ממנה ולהתגרש מבעלה: "עזבתי אותו לפני שבוע, לא יכולתי לסבול את זה יותר. זה משהו שהצטבר במשך זמן רב. הסיפור הזה ממש ערער אותי". לדבריה, היא תשתדל לשמור עם הבעל על קשר מינימלי מאחר ויש להם בת משותפת.