אם היו עורכים תחרות של "הדרמות המשפחתיות ההזויות ביותר", אנחנו משוכנעים שהמקרה הבא היה מאפיל לגמר ואולי אפילו זוכה. הוא מגיע אלינו הישר מארה"ב, ובמרכזו כלה לעתיד שגילתה סוד מזעזע זמן קצר לפני החתונה, ומתלבטת האם להמשיך בתכניות כמתוכנן. אותה כלה במצוקה, ששמה לא הוזכר, כתבה פוסט בפייסבוק בו הסבירה את מצבה המשפחתי המסובך, וביקשה את עצת הגולשים.



"יש לבעלי לעתיד בן בן 16 ולי יש בת 15. עברנו לגור יחד לפני חודשיים והפכנו למשפחה מעורבת", הסבירה, "אבל חמישה ימים לפני החתונה שניהם סיפרו לנו שהבת שלי בהריון ושהבן שלו הוא האבא". היא סיכמה את הפוסט ושאלה: "מה עכשיו? כדאי עדיין להתחתן איתו". הפוסט המקורי, שעלה לפייסבוק הפרטי שלה, קיבל רק עשרות לייקים ותגובות, וכמעט לא זכה לחשיפה.



למרבה המזל, אחד הגולשים עשה צילום מסך והעלה אותו ל'קבוצת השיימינג לחתונות That's it I'm wedding shaming, כדי שכולם יוכלו להנות ממנו. מאז, אלפי גולשים מיהרו להגיב ולתת עצות לאישה המתוסבכת, ובאופן לא מפתיע רובן לא היו אוהדות.



הפוסט המקורי של הכלה במצוקה. צילום: פייסבוק
הפוסט המקורי של הכלה במצוקה. צילום: פייסבוק



"וואו איזה בלגן! איזה מצב מתוסבך להסביר לאנשים בעתיד", כתב אחד, ואחר הוסיף דברי חוכמה: "נכון שאין ביניהם קשר דם, אבל זה לא הופך את זה לבסדר. הדינמיקה המשפחתית ומבנה היחסים השתנו. עבור ילדים זה יותר מידי להתמודד איתו, תפרידו ביניהם ולכו לטיפול משפחתי".



למזלה, היו גם כמה שהזדהו וסיפרו על חוויות דומות: "זה קרה למישהי בבית הספר שלי, אבל ההורים שלהם התחתנו בכל זאת ועכשיו הילדים שלהם מאורסים וגם להם יש ילדים". אחר כתב: "ההורים שלי התחתנו, ואז שנים לאחר מכן אמא של אמא שלי התחתנה עם אבא של אבא שלי, מה שהפך את ההורים שלי לאחים חורגים, את האחים שלי לבני דודים".



via GIPHY