אם קרה לכם פעם שסבלתם מדימום מהאף, אתם בטח יודעים שזו לא סיבה לדאגה ולרוב חולף מעצמו, גם אם זה ממש ממש לא נעים. יחד עם זאת, אם זה לא עובר לכם כנראה שזה הזמן לצאת מהשאננות וללכת לרופא, כי יתכן שזה עלול להסתיר בעיה גדולה יותר. אנחנו ממש לא ממליצים לחכות כפי שעשה תושב מסין, שהבין שמשהו לא בסדר אצלו ופנה לטיפול רפואי רק לאחר 10 ימים בהם דימם מהאף ללא הפסקה.

הגבר שידוע רק בשם "קאו"(שם בדוי), חקלאי במקצועו, סיפר לרופאים שיש לו הרגל לא בטיחותי במיוחד - הוא שוטף את פניו מידי יום במים שלא עברו סינון משום סוג שהוא. התוצאה של ההרגל המגונה הזה? בבדיקה אנדוסקופית שנערכה לו הרופאים גילו שתי עלוקות שמנמנות, באורך 5 ס"מ כל אחת, עמוק בתוך אפו.

ד"ר ג'ואו פוקוי, שהובילה את הצוות הרפואי שטיפל בו בבית החולים במחוז גואנגדונג, הסבירה איך הן הגיעו לשם: "מים שלא עברו הרתחה או סינון לרוב יכילו ביצי עלוקות שאינן נראות לעין האנושית. עלוקות הן קשוחות מאוד, כך שקל להן לשרוד בגוף האנושי". בגלל המיקום של העלוקות היה קושי להוציא אותן מהאף שלו, אך אלו נשלפו לבסוף באמצעות מלקחיים. ההליך תועד והועלה לרשת כדי שכולנו נוכל לצפות בו, אך ראו הוזהרתם הוא קשה לצפייה.