כשמשהו רע קורה אנשים נוטים להאשים את השכנים שלהם, וברוב המקרים הם גם צודקים. אחרי הכל, למעט מקרים יוצאי דופן, הסיכוי למצוא שכנים שפויים הוא נמוך, וברוב המקרים יצא לכם לגור לצד שכנים מהגיהינום. יחד עם זאת, לפעמים האמת מוזרה יותר מכל דמיון, ומי שעומד מאחורי סדרה של מעשים מעיקים עלול להיות דווקא האחרון שתחשדו בו.
כך בדיוק גילו בעל ואישה מפארק מארלות', דרום אפריקה, שהיו משוכנעים שהשכנים שלהם פולשים לבריכה עד שגילו את האמת. הם החלו לחשוד שמשהו אינו קשורה כשהביטו יום אחד אל עבר הבריכה, וזו נראתה כאילו מישהו עושה בה שימוש. "כל פעם כשחזרו הביתה מהעבודה, היה נראה שמישהו השתמש בבריכה ושחה בה", הסביר הבעל לכלי תקשורת מקומי, "בגלל שאין לנו גדר סביב הבית, חשבנו בהתחלה שאלו השכנים שלנו שמשתמשים בבריכה ללא אישור".

כדי לתפוס את הפולשים על חם הם התקינו מצלמות אבטחה, אך כשצפו בסרטונים הופתעו לגלות מי באמת שוחה להם בבריכה - שלושה בבונים צעירים. לטענתו של הבעל, בניגוד לשכנים הבבונים דווקא רצויים אצלם ומוזמנים לבוא בכל עת: "בבונים יכולים להיות בעייתיים עבור חלק מהאנשים, אבל אנחנו חיים בשלום עם שכנינו שוכני העצים. הם תמיד מוזמנים לבקר".