באיזשהו שלב בחיים אנשים צריכים להתבגר, אבל בסופו של יום כולנו יודעים שזה אף פעם לא באמת קורה. כראיה לכך תוכלו להסתכל על תוצאות הסקר המביך הזה, לפיו יש יותר מדי אנשים שסיימו בית ספר יסודי, אך עדיין מסרבים לוותר על הרגלי הילדות שלהם. לפי הסקר, בו השתתפו 2,000 גברים ונשים מבריטניה, אחד מכל שלושה עדיין הולך לישון עם בובת פרווה שהוא או היא אוהבים במיוחד, בעוד שחלקם אף לא מסוגל לישון אם לא ימצא אותה.

אך מעבר לכך שהבובה עוזרת להם לישון, 17% מהמבוגרים שהודו שיש להם בובת פרווה, אף סיפרו שהם מחבקים אותה כשהם נסערים אן עצובים. הנתון הכי מטריד? אחד מכל 10 מעדיף לחלוק את המיטה עם בובה מאשר עם בני הזוג שלו, וזה כנראה אומר משהו על טיב הזוגיות. מסתבר שעבור חלק, בובת הפרווה היא גם פרטנרית טובה יותר לטיולים, כש-11% מהנשאלים סיפרו שהם לוקחים לפעמים את הבובה שלהם איתם לחו"ל. אחוז קטן יותר, 5%, אף הודו שהם מגניבים את הצעצוע האהוב לעבודה, כן, קראת נכון, אנשים מבוגרים הולכים לעבודה עם צעצוע.

אבל מה קורה אם הצעצוע אובד לכמה רגעים או לעד? ובכן, כאן זה נהיה מטריד עוד יותר. כ-24% הודו שחשו הרוסים לחלוטין לאחר שאיבדו את הבובה שלהם, כשגברים נטו להיות מעט יותר (21%) נסערים מנשים (19%). מעל לכל, המשתתפים טענו שכשאיבדו את הבובה התחושה הייתה כאילו איבדו את החבר הכי טוב שלהם. אנחנו מנחשים שזה יהיה זמן טוב למצוא חברים אמיתיים?