רוב האנשים רואים בלידה כאחד הרגעים המאושרים ומרגשים בחייהם, ומהרגע שנולד להם תינוק הם לא מוכנים להשאיר אותו ולו לרגע אחד לבד. אבל עבור אבא ואמא טריים מגרמניה כנראה שההתרגשות הזו הייתה קצת יותר מידי, עד כדי כך שהם שכחו בכלל לקחת אותו. למרבה המזל, לסיפור הזה יש סוף טוב, אם כי חייבים להודות שלכל המעורבים בסיפור לקח קצת יותר מידי זמן לשים לב לטעות הקשה.

על פי משטרת העיר המבורג, ההורים נסעו הביתה במונית מבית החולים, יחד עם התינוק ואחיו הבכור בן השנה. כשהם יצאו ממנה, הם הרימו את בנם הבכור בידיים, שילמו לנהג ונופפו לו לשלום. אך שניות לאחר מכן, הם הרגישו שמשהו חסר ונבהלו כשהבינו ששכחו את התינוק במונית. האב ניסה לעצור את המונית ללא הצלחה, בעוד הנהג שלא היה מודע למתרחש חנה בחניון תת קרקעי והלך לאכול צהריים
הוא שם לב לתינוק שישן עמוק במושב האחורי רק כשהגיע לשדה תעופה לאסוף נוסעים. "כשהנוסע הראשון נכנס פנימה הוא היה בהלם - מישהו כבר ישב במושב האחורי", נכתב בדיווחים בכלי התקשורת בגרמניה, "התינוק התעורר והחל לבכות בקול". במהרה הגיעו למקום משטרה ואמבולנס, ולאחר בירור מהיר התינוק הוחזר להוריו. ההורים ש"היו הרוסים" מדאגה במשך כל הזמן הזה היו אסירי תודה, ולקחו סוף כך סוף את ילדם הטרי הביתה. בשלב זה, היינו ממליצים להם לא להשאיר יותר את התינוק בלי מכשיר GPS, לפעמים הבאות.

via GIPHY