אל תשאלו אותנו למה, אבל בשנים האחרונות זה נהיה ממש פופולארי להצהיר על אהבה לעצמים דוממים, מקומות ומבנים. בין אם מדובר באהבת אמת, הפרעת אישיות או רצון בתשומת לב, אין ספק שזה ממש מוזר ומשעשע לקרוא על כך. אנחנו תמיד שמחים לשמוע על איחוד הזוי כזה ומקווים שגם אתם.
 
לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על גבר שהטריד את הרשת כשחשף שהוא נמצא בזוגיות חזקה עם טרול. הפעם נספר לכם על ג'ודי רוז, אמנית אוסטרלית שהתאהבה בגשר ואף התחתנה איתו. היא פגשה אותו במסגרת עבודתה כשטיילה בעולם וחיפשה גשרים, באמצעותם היא מייצרת מוזיקה. אי שם ב-2013 החיבה שלה לגשרים חצתה איזשהו קו נורמטיבי והיא התאהבה באחד מהם, "גשר השטן" ( Le Pont du Diable) שממקום בצרפת.

"הוא בעל נאה, יציב וחזק", סיפרה על אהוב ליבה בזמנו, וסרטון מהחתונה שלה עם המבנה העתיק בן ה-400 שנים הפך מיד לויראלי. השבוע, בראיון שהעניקה לחדשות Sunday Night רוז סיפרה על החוויה ששינתה את חייה. "הרגשתי כל כך יפה", היא נזכרה, "זה היה כל כך מרגש. הייתי מאוד  לחוצה ובאמת הרגשתי כמו כלה. זכיתי לחתונה של נסיכות".
 WENN.com :ג'ודי רוז ביום המאושר בחייה. צילום מסך
WENN.com :ג'ודי רוז ביום המאושר בחייה. צילום מסך

 

רוז סיפרה מה גרם לה להבין שהגשר הזה הוא "האחד", ושאיתו היא רוצה לבלות את שארית חייה: "חשבתי לעצמי, כן, זה מישהו שאני באמת יכולה להתחבר אליו ואני יודעת שהוא יכול להעניק לי יציבות". בזמנו, היא כתבה בבלוג שלה על בעלה הלא שגרתי: "הוא גורם לי להרגיש מחוברת לקרקע, ועוזר לי לנוח מהנדודים האינסופיים שלי".
למרות שהוא הבעל המושלם מבחינתה, היא מודה שהנישואים שלהם פתוחים וזה מקובל על כל הצדדים:  "הוא כל מה שיכולתי לייחל לו בבעל - הוא חסון, אמין, חושני, אדיב. אבל הוא מבין שאני אוהבת גשרים נוספים ואפילו גברים".