שירות אינטרנט למציאת אנשי מקצוע מציע לספק שירותי ייעוץ ונחמה למעריצים של "משחקי הכס" שמתקשים להיפרד מהסדרה אחרי הפרק ששודר בתחילת השבוע, אשר סיים שמונה עונות מסעירות, מלאות תהפוכות ודם ועם אפקטים מרהיבים שלא נראו עד כה על מסך הטלוויזיה. 

האתר Bark.com, שבדרך כלל מאפשר למשתמשים לאתר מעניקי שירותים כדוגמת שרברבים, רואי חשבון או צלמי אירועים, הודיע כי הוא מצרף גם "יועצים של 'משחקי הכס'", שיוכלו לעזור למעריצים באמצעות שיחות סקייפ. התעריפים הם 20 פאונד לשיחה של חצי שעה, ו־40 פאונד עבור שעה שלמה, כאשר המעריצים "יכולים להזמין כמה מפגשים שהם מוצאים לנכון". 

"פרק הסיום של הסדרה עמד להשאיר את המעריצים במצב לא קל לאחר שמונה שנים של הנאה, ולכן השקנו שירות ייעוץ מיוחד של 'משחקי הכס', על מנת לסייע למעריצים אבלים למצוא תמיכה ולקבל את הסיוע שהם צריכים בתקופה הקשה הזו", נכתב בהודעה שפורסמה באתר.
 
"המעריצים יכולים לשוחח עם יועצים מוכשרים (שמכירים את הסדרה) על מנת לדון בתפניות בעלילה ובסיפורי העלילה", המשיכה ההודעה. "המומחים יסייעו להם לעכל את הרגשות שלהם ואת הפרשנות שלהם לסדרה, אשר עלולים לנוע מזעם ובלבול עד עצבות ואבל. חשוב מכל, היועצים יוכלו להדריך את המעריצים כיצד להמשיך הלאה אחרי קרוב לעשור של הערצה".