מכירים את סרטי האימה האלו על אנשים שעוברים לבית חדש ומגלים עליו סוד אפל שישנה את חייהם לנצח? ובכן, זה בדיוק מה שקרה לבני זוג מהעיירה פינוס פואנטה, ספרד, אך למרבה המזל הם שרדו כדי לספר על זה. השניים, שביקשו לא להיחשף, עברו לביתם החדש לפני שנתיים, וזה גם בערך הזמן שבו הם הפסיקו לישון בגלל זמזום בלתי פוסק שהגיע מאחד הקירות בחדר השינה שלהם.

כמובן שמהצד קל להגיד שזה משהו שהם היו צריכים לבדוק מיד ושזה ברור ממה נובע הזמזום, אבל בפועל מי מאיתנו היה מעלה בדעתו שמשהו או מישהו באמת יכול להסתתר בתוך קירות ביתנו? בשל כך, בני הזוג החליטו לבדוק את הנושא רק לאחרונה, ומומחים הסבירו להם שכמות גדולה של דבורים התנחלה להם בתור הקיר.

אך למרות שהדבורים הרעישו והפריעו להם לישון, השניים לא רצו לפגוע בהן והזמינו כוורן מקומי כדי שיטפל בהן בעדינות. בסרטון מהאירוע הביזארי, אפשר לראות את הכוורן סרג'יו גררו שובר את הקיר וחושף כוורת של 80,000 דבורים. הוא הודה שהיה בהלם מוחלט מכך שלקח לבני הזוג כל כך הרבה זמן לבדוק את הנושא.
 



"אני לא מבין איך הם יכלו לחיות עם כמות גדולה כזו של דבורים במשך שנתיים", הוא סיפר לחדשות la vanguardia, "הכוורת שהדבורים בנו הייתה במיקום כזה שלא אפשרה להם לישון. הם היו מעבירים את הלילה בהקשבה לזמזום הבלתי פוסק". למרבה המזל, לאחר שבע שעות מפרכות הוא הצליח להוציא את הדבורים בבטחה יחד עם הכוורת שיצרו, ואלו הועברו למקום בטוח.



גררו לוקח חלק בפרויקט להצלת דבורים, כשהמטרה היא להציע מחירים זולים לדיירים שלא רוצים להשמיד את הדבורים שמצאו בביתם. הוא סיפר לחדשות Central European News שדבורים נוטות למצוא מקומות בלתי שגרתיים לבניית כוורות, בשל שינויי האקלים והתמעטות העצים.