עבור רבים, סקס הוא אחד הדברים הכי חשובים במערכת יחסים ובחיים בכלל, והם לא מבינים איך אפשר להעביר את הזמן בדרך מהנה יותר. יחד עם זאת, בשנים האחרונות זה נהיה אופנתי בקרב צעירים לעשות פחות סקס ואף להתנזר ממנו לתקופה מסוימת. כזה הוא גם מצבה של ג'ס לסטר בת ה-21, כתבת באתר ה"סאן" שהפסיקה לקיים יחסי מין בגיל צעיר, למרות שיש לה חבר.



בטור אישי וחושפני במיוחד שכתבה באתר, היא הסבירה למה בעצם החליטה לשים סוף לחיי המין שלה זמן קצר בלבד לאחר שהחלו. "מהרגע בו איבדתי את בתוליי לידיד כשהייתי בת 16, חשבתי שזוגיות מונעת מתשוקה מינית ושסקס היא הדרך היחידה לדאוג שבן הזוג יהיה מרוצה", הסבירה לסטר, "סקס הפך למפתח לאושר, ובמהרה התבלבלתי בין תשוקה לאהבה ושכבתי עם חמישה גברים בגיל ממש צעיר".



העיסוק המתמיד בסקס ומיניות גרם לה לחוש חוסר בטחון לגבי המראה שלה, ובמהרה מצבה הנפשי התדרדר: "התחלתי לסבול מדיכאון וחרדה, אז השתמשתי באנדרופינים שמשתחררים אחרי הסקס כדי לנסות לרפא את מכאוביי הנפשיים. כשהייתי עצובה, סקס הייתה התשובה". 


 

ג'ס לסטר . צילום: אינסטגרם
ג'ס לסטר . צילום: אינסטגרם



למרבה האבסורד, נקודת המבט שלה השתנתה דווקא כשפגשה את בן זוגה הנוכחי ג'וש: "שעה לאחר שהדייט התחיל הוא אמר לי משהו ששינה לעד את דעתי: הוא מעולם לא קיים יחסי מין וגם ממש לא מתכוון לאבד את בתוליו לפני הנישואים. כששאלתי אותו למה הוא בחר בדרך הזו, הוא אמר שהוא מרגיש שזה אקט חשוב מדי בשביל שיהפוך אותו למשהו כל כך סתמי וזול".

בגלל חיי המין הפרועים שלה, היא הייתה בטוחה שלא תחזיק מעמד בקשר כזה: "הייתי אובססיבית לגבי סקס, והרעיון על קשר בו אי אפשר לקיים יחסי מין לא התאים לי בהתחלה ולא חשבתי שזה אפשרי". אבל ככל שעבר הזמן זה גרם לה דווקא להרגיש יותר טוב עם עצמה ועם הגוף שלה: "עברו 18 חודשים מאז, ואנחנו בקשר רציני שבו אנחנו מתנשקים ומתחבקים אבל סקס הוא לא אופציה - מה שאומר גם שאנחנו ישנים במיטות נפרדות.

היא הוסיפה: "כיום אני מבינה שלא לעשות סקס למעשה גרם למערכת היחסים שלנו להיות טובה יותר. אני גם מאושרת יותר משהייתי אי פעם. אני יכולה להגיד בכנות שמעולם אל הרגשתי כל כך סקסית מלאת בטחון עצמי. אני לא צריכה לדאוג למראה שלי ואני מתמקדת ברגשות שלי במקום בתאוות שלי".
 

ג'ס לסטר . צילום: אינסטגרם
ג'ס לסטר . צילום: אינסטגרם



לסטר ובן זוגה. צילום: פייסבוק
לסטר ובן זוגה. צילום: פייסבוק