מי שביקר אי פעם בהודו בטח שם לב לפרט אחד מאוד שונה בה - הקופים ביבשת חיים טוב יותר מהתושבים, וזוכים ליחס של קדושים לכל דבר ועניין. הם כבר לא חוששים מבני אדם ונוטים לגנוב מהם, לתקוף ולפצוע אותם, בעודם מתפרעים ברחובות, במוסדות עתיקים ובאתרי תרבות. אומנם עד כה התושבים פחדו להתגונן כדי לא לפגוע בחיה הקדושה, אך השבוע הם יצאו סוף כל סוף לרחובות כדי למחות על המעמד הזה ועל אוזלת ידן של הרשויות.
במשך תשעה ימים, תושבים בעיירה קטנה במדיה פראדש סבלו מנחת זרועו של קוף זועם, שהתרוצץ ברחובות, תקף אנשים ופצע אותם. אחד הפצועים, גבר בן 60, ננשך בידי הקוף ומת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן, ותשעה בני אדם נוספים נפצעו ביניהם נער בן 15. עבור התושבים זה כבר היה יותר מידי, ואלו חסמו בהמוניהם כביש ראשי בעיר ואף הציגו לראווה את גופתו של הגבר בן ה-60.

לפי דיווח של ה-times of india, הם מחו על כך שאין בבתי החולים בעיר חיסונים נגדת כלבת, דבר הכרחי עבור נשיכות קופים. כמו כן הם דרשו מהרשויות לשים סוף לטרור של הקוף וללכוד אותו לאלתר. אומנם הם לא קיבלו עדיין תשובה לגבי החיסונים, אך למרבה המזל גורמים רשמיים לכדו לבסוף את הקוף הסורר.
 


ימים ספורים לפני כן, עלה לרשת סרטון מטריד בו נראה קוף נכנס לבנק מקומי, ו"לוקח כבן ערובה" את אחד הפקידים. בסרטון מהאירוע, שהתרחש בבנק בדלהי, הקוף נראה יושב על העובד האומלל, שפוחד מידי בכדי לזוז ומתכופף בכניעה. בשלב כלשהו, הקוף גם נראה כאילו הוא עושה תנועות הזדווגות על ראשו של הגבר מסיבה לא ברורה. לשמחתו הרבה של הפקיד, הקוף השתעממם לבסוף ועזב את המקום. 

כל העובדים בבנק חשבו שהאירוע הזה מאוד משעשע וברקע ניתן לשמוע אותם מתפקעים מצחוק, במקום לעזור לקולגה שלהם. הוא לעומתם היה מבוהל ומושפל וחשש לחייו, ולא יכול היה לראות את הצד ההומוריסטי בסיפור. למען האמת, אפשר להבין אותו.