פריצה חיובית? אומנם סיפרנו לכם על הרבה פושעים מוזרים כאן ב"בין החדשות", אבל הפושע הבא הוא כנראה ההזוי ביותר ביניהם, או לפחות נכנס לחמישייה הפותחת. אז מה הוא עשה בעצם? הוא פרץ לבית, ניקה אותו ביסודיות, סידר אותו ואז עזב בלי לקחת דבר. לדברי הבעלים של הבית, נייט רומן בן ה-44, זה היה מחזה ממש מלחיץ להיתקל בו.


רומן, אב לילדים ממרלבורו, מסצ'וסטס, בדיוק חזר הביתה מהעבודה וברגע שנכנס פנימה הרגיש שמשהו אינו כשורה. "מיד הרחתי ריח חזק של חומרי הניקוי. הרגשתי שמשהו לא בסדר, אז התחלתי לסרוק את הבית וגיליתי שמישהו ניקה כאן", הוא סיפר על החוויה הביזארית ל-Boston Globe, "השירותים היו ממש נקיים, החדר של הבן שלי מעולם לא נראה טוב יותר. הוא גם הציע את המיטה ושאב אבק מהשטיחים. אבל עכשיו הבית חזר למצבו הקודם".

הוא אומנם לא נשדד אבל עדיין הרגיש מוטרד, ולכן החליט בכל זאת לערב את המשטרה. "עברו עלינו כמה ימים של דאגה, פשוט בגלל שמישהו זר נכנס לנו לתוך הבית", הסביר רומן. לצערו, השוטרים לא הצליחו למצוא שום סימן לפריצה והשכנים לא הבחינו בפעילות חשודה באזור, מה שאומר שגם אין חשודים כרגע. 
 
אז אומנם יש סיכוי שרומן לא ידע לעולם מי ניקה לו את הבית ולמה, אך הוא העלה השערה שנשמעת די הגיונית: "אחרי שראיתי את הדרך שבה הוא סידר את נייר הטואלט, זה גרם לי לחשוב שאולי מנקה מקצועי בטעות נכנס לבית הלא הנכון". גם העובדה שכמעט לא היה חדר שלא נוקה די חיזקה את החשד הזה: "הדבר היחיד שהם לא עשו היה לנקות את המטבח, מה שהיה קצת מאכזב". הוא סיכם את האירוע הביזארי: "אין לי עדיין מושג מי עשה את זה. זה מוזר וקריפי ואני לא יודע מה לחשוב על זה".