אומרים שאנשים מוצאים אהבה במקומות הכי לא צפויים, אבל מי היה מאמין שאפשר למצוא אותה ברחוב? קייטי ניקול בת ה-38 תושבת בריטניה, בטח לא חשבה ששם תמצא את נשמתה התאומה, אבל זה בדיוק מה שקרה לה כשעצרה לעזור לחסר בית. שמונה חודשים לאחר מכן השניים מאוהבים יותר מתמיד, והחיים שלהם קיבלו תפנית חיובית.

ניקול, אם לשניים, הלכה ברחוב בעיירת החוף לינקולנשייר כשהבחינה בחסר הבית ג'ון היינס. היא לא היססה ועצרה לדבר איתו. "התיישבתי לידו ושאלתי אותו 'מה הסיפור שלך'? היה בינינו חיבור מיידי", סיפרה ניקול ל-SUN, "הוא היה כל כך כן ואמיתי. הוא מצחיק אותי בכל יום מחדש. כך היא המשיכה לבוא ולדבר איתו מידי יום, והם החלו גם להחליף ביניהם מכתבים.

 Triangle News  :ג'ון היינס מימיו כחסר בית. צילום
Triangle News :ג'ון היינס מימיו כחסר בית. צילום


"הוא אמר לי שהוא רוצה לשנות את חייו אז החלטתי לעזור לו והצעתי לו שנעבוד על זה יחד", סיפרה ניקול. זו כמובן לא הייתה משימה קלה, לאור העבר הקשה של היינס. בתקופה בה הכירו היינס היה מכור להרואין וסמי הזיה, ולפני שהגיע לרחוב ישב בכלא שנתיים וחצי על תקיפה של המאהב של זוגתו לשעבר. "בעטו לי בראש כמה פעמים, רדפו אחרי וירקו עלי", סיפר היינס על ימיו הקשים ברחוב.
 
לשמחתו הרבה, ניקול סרבה לוותר עליו והקשר ביניהם העמיק עוד ועוד. לאחר חודשיים בלבד של היכרות, היא הזמינה אותו לראשונה לביתה: "לא דאגתי בכלל, הרגשתי מיד שאני יכולה לבטוח בו. מאז הקשר שלנו הלך והתחזק. אנחנו צוחקים יחד כל הזמן". היא עזרה לו להיגמל מהסמים ולשקם את חייו, וכעת יש להיינס דירה משלו ועבודה יציבה כגנן.

הוא הודה שהוא חייב את רוב השינוי הדרמטי בחייו לקייטי: "היא עזרה לי המון בכל כך הרבה דרכים. חשבתי על זה כשישנתי ברחוב, שאולי לא אהיה כאן לנצח. הודות לקייטי זה באמת נכון". מאז הוא גם חידש את הקשר עם אביו אותו לא ראה מאז היה ילד, ומנסה לחדש קשר גם עם בני משפחה אחרים. 

 Triangle News  :כיום להיינס יש עבודה יציבה כגנן. צילום
Triangle News :כיום להיינס יש עבודה יציבה כגנן. צילום

 
 Triangle News  :היינס וניקול. צילום
Triangle News :היינס וניקול. צילום