קרה לכם שההורים ניסו לשדך לכם מישהו? או שבמקרה שלכם הם כבר לוחצים על חתונה ונכדים? אם כן, תוכלו אולי להתנחם בכך שהם לפחות לא מנסים להכיר לכם את האקסים או היזיזים שלהם, שזה כנראה אחד הדברים הכי קריפיים שאפשר לעשות למישהו. את החוויה האיומה הזו עברה בשבוע שעבר תושבת אוסטרליה, שמאז נותרה בטראומה, ובמילותיה - כמעט "התעלפה מרוב גועל".

בפוסט אנונימי שהעלתה לאתר whimn, היא סיפרה שהוריה התגרשו כשהייתה נערה והיא נותרה לגור עם אמא שלה. מאז, אמה ניסתה למצוא בן זוג אחר, אבל זה לא הצליח לה: "זה שבר לי את הלב לראות את אמא שלי מנסה לנווט בעולם הדייטים הדוחה של המאה ה-21", היא סיפרה, ואחרי שלא יכלה יותר לראות אותה יותר יוצאת עם לוזרים ששוברים את לבה, היא הציעה לה "להפסיק לנסות למצוא קשר רציני ולחפש קשר שכל מטרתו הוא הנאה, לפחות לבינתיים".

לטוב או לרע, האם שמעה לעצתה, ולפני כמה חודשים פיתחה קשרי יזיזות עם גבר בשם מקס, שצעיר ממנה ב-30 שנים. היא סיפרה על התרשמותה מהפרטנר של אמה: "הוא היה מהמם, עם שיער גולש וחיוך פלרטטני. הסתדרנו מצוין והוא גם היה מאוד מכבד וקשוב לאמי. הוא היה מגיע לביתה לעתים קרובות". 
 
היזיז של אמא רצה לצאת איתי. אילוסטרציה: אינגאימג
היזיז של אמא רצה לצאת איתי. אילוסטרציה: אינגאימג

 
למרות שהיא ידעה בדיוק מה מהות הקשר בין השניים, היא העדיפה לא לברר זאת לעומק: "אף פעם לא שאלתי את אמי מה באמת קורה בינה לבין מקס, כי למרות ששמחתי שהיא עושה סקס, היא עדיין הייתה  אמא שלי. לא רציתי לשמוע פרטים מזוויעים".
אך כמו בכל קשר מן הסוג הזה, בשלב כלשהו הוא נגמר, ובינתיים אמא שלה המשיכה הלאה, ומצאה מישהו בגילה, שאיתו ניהלה קשר יציב ורציני. בשל כך היא הניחה שלא תשמע יותר על מקס, אך טעתה בגדול: "יום אחד כשהייתי אצל אמא שלי היא הטילה פצצה: 'זוכרת את מקס? הוא חושב שאת מאוד יפה. הוא ביקש לשאול אם תרצי לצאת איתו מתישהו".

באותו הרגע הבת קפאה, כאשר הבינה שאמה הציעה לה להיכנס למיטה עם יזיז שלה לשעבר. היא כמובן וויתרה על הרעיון, ש"גרם לי כמעט להתעלף מרוב בחילה". לדבריה, היא מוטרדת מכך שאמא שלה "ידעה בדיוק איך הוא יכול לעשות לי טוב. היא אמרה שהוא התייחס אליה כמו אל מלכה במיטה".